1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Tera Online Oynayan varmı ?


  1. Unfaithful

    Unfaithful Öğretiyorum nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    Bursa/Erikli

    Envanter:

  2. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Oyunu indiriyorum silkroada benzemesi ve detayları hoşuma gitti. Oyun hakkında daha çok şey öğrenmek isteyen varsa aşağıdaki videoyu izleyebilir. Bence silkroada alternatif olabilecek güzel bi oyun topluca başlayalım derim :beer:

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  3. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Karakterin güzel ve okçusun anladım
     
  4. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Hacım karakterin saçı gözü kaşı burnu dudağı çenesi hatta elmacık kemiklerine kadar sen ayarlıyosun :D
     
  5. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    O zaman ben karakter yaratmak için bile oynarım

    bknz:skyrim
     
  6. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Yalnız oyun kaç gb ise 2% -9h 52m left / 640.77 kBps şuanda :D
     
  7. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    20gbmış galiba oyun.Kotalılara duyurulur :P
     
  8. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    20 mimi 8O
    Hacı kotalı değilim ama 1mb/s internetim var 3 senede anca iner makara:
     
  9. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Yuh ya 20gb mmorpg mi olur :D Ben 10gb falan diye düşünmüştüm :D Sitelerde bulamadım kaç gb hesaplaaya çalıştım 600kB x 60saniye x 60dakka x10 saat yaptım 20küsür gb çıktı yanlış hesap yaptım diye avutmuştum kendimi :D
     
  10. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Bir WoW kadar işte :D Akk'ye takıldım yoksa indirirdim belki ama :(
     
  11. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    %82 şuanda, bu oyun yüzünden akk'ya takılcam bu ayda, geçen ay 80gb yaptım akk yi zorlaya zorlaya :D
    [​IMG]
     
  12. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Bende 25gb sınır var zaten :(

    Edit:Acaba okulun intenetinden mi indirsem :twisted: Androiddeki torrent programları iyi mi beyler?
     
  13. Mopneet

    Mopneet   rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.386
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Oyun 6 ay kadar önce online hale gelmiş. Bu yılın başında da bedava olmuş.
    Tanıtım filminde müthiş grafikler var ancak koyduğun resimler Metin2'yi andırıyor ve tanıtım filminde olduğu kadar güzel görünmmüyor. Ama yine de aklımı çelmedi değil. Başlanabilir. ^^
     
  14. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Hacım alıyosun leptop'ı şarj aletini starbucksa gidiyosun dip köşede rahat koltuklu bi masa seçip oturuyosun, kuruyosun oraya sistemi 6 liraya bi latte alıp oyun inene kadar orda takılıyosun :D

    Bkz: wireless var dediler geldik.
     
  15. Mopneet

    Mopneet   rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.386
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Oyunun kaç gb olduğunu nerden öğrendiniz? :)
     
  16. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Çok cezbedici ama yok abi başlayınca b.kunu çıkarıyorum :D
     
  17. Tauriel

    Tauriel Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2011
    Mesajlar:
    755
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    İki Soru Min sistem gereksimleri ve Ejderha kuş falan biniliyormu uçma varmı wow rode aion gibi falan :D
     
  18. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Buna başlayacağımıza keşke Aion falan başlasaydık :D O en azından 7-8 gb falandı galiba :D
     
  19. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.287
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    "29m left" ben buna çoktan başladım bile :D
     
  20. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.367
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Nice signature neutral1 eekd1