1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Temple Area Point(AP)Nedir?


  1. Pislick_22

    Pislick_22 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    105 templede girince area point kaznıosunuz ama bu puan ne işe yarıyor nerede kullanılıyor neler veriyor niçin gliyr biri şu dalgayı açıklasın lütfen
     
  2. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    onları belli bi seviyeye kadr topluyosun daha sonra npc de onları nova itemlerle değişebiliyosun. diye biliyorum
     
  3. Bygym

    Bygym Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    194
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    elektrik teknikeri
    Senin bahsettiklerin silver yada gold coins arkadaşın sorusu sağ tarafta cıkan simgeye basınca cıkan tablodaki Apden bahsediiyo..
    Ps: bende bilmiyorum AP ne işe yarıyor ..
     
  4. Pislick_22

    Pislick_22 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen ap den bahsdiyorum snirlerimi bozmaya başladı artık:D
     
  5. Metover

    Metover Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Photoshop*
    Şehir:
    Kocaeli
    düzceliyi konuya davet ediyoruz zamınında görmüştüm ^^
     
  6. DMagic

    DMagic Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım bi arkdan duyduma gore ne kadar dogru bilmiom temple içindeki gorevlerin hızlanmasına yardımcı oluomus bazı arklar knıght oynayanlar bunu armor point olarak adlandırıp defans vercegine inanıolar:D
     
  7. Pislick_22

    Pislick_22 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım çözdüm bu bi üst seviye uniqlere gitçek için gerekio yoksa uniqlere giremion sanırsam
     
  8. KratosConnection

    KratosConnection Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam
    AP ilgili sana bildiklerimi anlaticam YESIL renk = trader - hunter puanlari TURUNCU = thief puanlari
    ilk ba$ta bu AP (temple) job suit lere ait, yani sirf trader - hunter - thief girebilir vede 105 olman lzm

    2cisi bu temple de AP durumu oluyo, daha kolayca anlatiyim puan durumu oluyo
    ne kdr icerde quest yaparsan o kadar meslegin puanlari artar
    icerde sonsuz questler var , her 1 quest 100 200 AP verir

    bu AP ne icin yarar? nie puan kazaniyoz ?

    Medusa gibi icerde bir kaç unique spawn oluyo

    Neith Sekmet Haroedis her neyse, istediyin zmn gidemezsin cunku kapilari kapali
    medusa gibi saatleri var ozel

    mesela neith spawn oldu kapisana kdr ilerledin iceri girmek istiyosun ama eger AP puanlarin meslegine gore az'ise giremezsin

    i$in acikcasi ne kdr mesleginin AP leri yuksekse o kdr Unique odasina girebilirsin
     
  9. 10urhan

    10urhan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet bende içerdeyken 2500 Ap m vardı Selket göründü ve yanına girdim ap puanım düştü. Ap puanı içerdeki görevleri tamamladıkça artıyor.
     
  10. the senator

    the senator Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    AP hunterlerla thieflerin kestiği mob canvarlarına kıyasla alınan bir puıan job iteminizi giyip huntersanız hunter magarasına ,thief iseniz thief magarasına gidip mob avlıyorsunuz ve kestiğiniz moblarla o puan artıyor(tüm hunter ve thiefler için ortak)kişisel değil yani.Sonucunda job uniqueleri var kim daha cok puan topladıysa uniqlere o jobtakiler gidiyor.. =)
     
  11. muxrib

    muxrib Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Australia
    Bu nasıl bir türkçe ya eekd1 eekd1 iyi birşey yapmaya calısmısın ama türkçen yetmemiş :coffee: auf 8O
     
  12. B7B

    B7B Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    Ağustos'tan kalma konuyu upluyorsun hacım sende :roll: