1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Tarih Sınavım Var !!


  1. BeachBoy

    BeachBoy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yarın tarih sınavım var ve ben hiç bir şey bilmiyorum
    yardım edin nolur

    9. sınıf tarih sınavı 1.dönem 1. yazılı

    9. sınıfta okuyan ve tarih sınavı olmuş arkların yardımlarını bekliyorum !

    iyonyalılara kadar geldik

    ++++

    tarih çevirmelerden hiç bir bbilgim yok
    bide hoca soru tipi farklı olcak dio

    ör : hicri 1450 de doğan bir çocuk bu gün kaç yaşındadır (miladi)
    rumi 1500 de doğan birisi bugün hicri kaç yaşındadır

    ++++++++

    takvimin doğuşundan bu yana kullanılan takvimler ve tanımlar
    ör : rumi güneş yılına göre düzenlenmiştir şu tarihte şu işler için kullanılmaktadır vs vs..

    yardım !!
     
  2. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Not tuttuğunuz/işlediğiniz yere kadar çalış işte. Bizim burada sana söylememiz fayda sağlamaz çünkü hocanı falan tanımıyoruz sen daha iyi biliyorsun kendin çalış otur. Kolay gelsin. perde
     
  3. BeachBoy

    BeachBoy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hoca deftere bişey yazdırmadı ki sürekli anlattı bizde trene bakar gibi baktık işte
     
  4. fbli69

    fbli69 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende p.tesi olucam.allah yardımcın olsun seninde :lol:
     
  5. BeachBoy

    BeachBoy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    of ya 63 aldım:(
     
  6. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    daha ne istion ben onuda bulamıom ama benim 11.sınf
     
  7. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bende oldum 80 aldım :mrgreen:
     
  8. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    hey maşllah ben 47 de kaldım
     
  9. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    99 aldım :mrgreen: Tarihim mükemmeldir. detective
     
  10. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    öle hocalara uyuz olurum versene 100 de havan olsun 99 diyince biras küçükmüş gibi geliyo headbang2ft9
     
  11. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    o yine iyi ben derste uru kesme hayali kuruyom sıraya yatıp :mrgreen: :mrgreen:
     
  12. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    ben 81 aldım :) 40 puanını yanımdaki ark sayesinde :)