1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

TALİSMANLARI bizim sw de tamamlayanlar var.


  1. effsane_61

    effsane_61 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bizim sw de talismanları tamamlayıp silah alanlar var.

    peki rogue clerikler hangi silahı alcak. dager mi xbowmu napcaz. :starving:
     
  2. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Seçme hakkı sunarlar büyük ihtimal :think:
     
  3. Ploutos

    Ploutos Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2010
    Mesajlar:
    231
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Buenos Aires, Argentina
    SS'ler konuşur.
     
  4. effsane_61

    effsane_61 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hadi onlar seçme hakkı sunuyorda ben ne seçicem dager mı xbowmu

    blade kolay
    bow kolay
    viz kolay
    glavie kolay

    ama biz 2 silah kullananlar napcaz. yada shield kullananlar napcak. görev tekrarı varmı acaba.
     
  5. Ploutos

    Ploutos Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2010
    Mesajlar:
    231
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Buenos Aires, Argentina
    görev sadece 1 kerelik. 1 tanesini seçeceksin ^^
     
  6. effsane_61

    effsane_61 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    riririra riririra o zaman a grade xbow alcaz. b grade dager. nasılsa sw de xbow çar çok yok dager düşen birinden satın alcaz.


    yeni takas ettim vizi bu dager çarı aldım manyak valla çar. dün glavie ile pvp ediyorduk. o ful nova ben habire heal yapıyordum yatmamak için yeter dedim. bu ne xbowla bi yatırdım adamı. dagerla desperadoyu açıp bi çaktım 67k yedi. başını önüne eğip gitti garibim.
     
  7. Ploutos

    Ploutos Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2010
    Mesajlar:
    231
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Buenos Aires, Argentina
    :twisted: :twisted: :beer:
     
  8. ToucHMyBody

    ToucHMyBody Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya/Merkez
    30 box 15 adet serinalardan (total) kestik ne talişman nede başka bişey düştü.Hala anlamış değilim görevler tamam.Eksik bişey yok.Lag diz boyu hiç bişey anlamadım.Eksik bişeyler yapıyoruz ama ne.Tamam biraz şansa bakar ama o şans kırılması lazımdı çoktan...
     
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    her zaman kırılmaz bende 2 kere girdim ikisinde de party de 2 tane düştü bana vermedi ama.
     
  10. ToucHMyBody

    ToucHMyBody Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya/Merkez
    Şimdi tekrar gidiyoruz.3 seans halinde 1* olarak bakalım farklı teknikler uygulucaz.Var bi yöntemi eksik yaptığımız bişeyler.
     
  11. alkole

    alkole Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    pvp yapıyorsan dagger almanı tavsiye ederim
     
  12. effsane_61

    effsane_61 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bizim sw de bir kişi hem 2h aldı hemde eu kalkan a grade.

    eğer 2 silah alınabiliyorsa ben hem dager alırım hem xbow bu konuda bilgisi olan varmı acaba