1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Takas Etmenin İncelikleri


  1. irfancaylak

    irfancaylak Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    699
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Coder
    Şehir:
    İzmir
    Burda size tecrübelerimle elimden geldiğince takas inceliklerini anlatıcam aklıma gelenleri yazıcam aklıma gelmeyenleride siz yazarsanız konumuz büyür gelişir bizde sizlere daha çok yardımcı olmuş oluruz :wink1:

    Bu Konuyu açma nedenimin amacı hergün forumda dolaşırken bi sürü kişiyi görüyorum ve bunu en aza indirmek için uraşıcam...
    Size Tavsiyem hiç bunlarla uramayın direk gidin okan abiye 15TL aracılık parası yatırın gönül rahatlığıyla takasınızı edin eğer ben param yok 15Tl yatıramam diosanız bu konuyu okumanızda fayda var!


    ANLATIMA BAŞLAYALIM

    1)Çarınızı takas ederken çara girmesini beklemek istemiyorsanız çar varmı die bakmak içinde bi yol war ilk olarak silkroadın sitesine girin giriş(takas ediceğiniz çarın acc siyle) yapın giriş yapdıkdan sonra sol tarafdaki ''support'' yazan yere tıklayın ordan ''Bug Report'' u seçin bug reportu seçdikden sonra karşınıza ''Bug Report Submıssıon'' die bi buton gelecek ordan ona tıklayın karşınıza serverler gelicek çar hangi serverde ise onuda seçin serverlerin yazdığı yerin yan tarafında çarın adı yazması gerekior eğer orda hiç birşey yazmıorsa çar yokdur eğer bir çar yazıosa mesela WilD_FucckeR aynı adı rev6 dan yazı lwline bakın^^

    2)Çarı Takas Ettiniz ama çarda verifactition war adam size msnini verdi ama joymax şifre değiştirme kodu bi türlü msne gelmior bunun sebebi o msne gelen postaları başka msne aktarmışdır eğer böle bişey yapmışsa gelen kutusu bölümünü atığınızda direk yukarda size bi not gösterirler yazarki bu msne gelen postalar başka bir msne aktarlıor die onu tıklayın ve aktarılmasın ı seçin ondan sonra postalar artık sizin msnize gelcektir^^

    3)Çarı takas ettiniz ama çarda verifactition war vede adam msnin gizlisini vermedi gizlisiz msn şifresini değiştirme yoluda var msn gelen kutusuna girin seçenekleri seçin paralomu değiştirden eski şifreyi vede yeni şifreyi yazın gizlisizde msniniz değişir^^


    Aklıma gelenler bunlar bazılarınıza saçma gelebilir ama bunları bilmeyenler vardır die düşündüm...


    Saygılarımla...
     
  2. irfancaylak

    irfancaylak Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    699
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Coder
    Şehir:
    İzmir
    açıcak yer bulamadım k.b
     
  3. silkroadlife

    silkroadlife Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    3 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.319
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
  4. _SpinozA_

    _SpinozA_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    izmir sokakları
    paylaşım için teşekurler
     
  5. Constanzia

    Constanzia Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel paylaşım :thumbsup:
     
  6. _MaYBe1DaY_

    _MaYBe1DaY_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    327
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    msn şifresini değiştirsen de adam gizliyi biliyor zaten değiştiriir tekrar halleder işini