1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

SweetLord killed Uruchi #1


  1. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Karakoramdan gidip kestim,Hayırlısı olsun,inş dewamı gelir :P

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hep isu olmaz dimi,birazda uru keselim :D :D
     
  2. Xrosower

    Xrosower Old School olduser rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.036
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sailor
    Şehir:
    Kocaeli
    iLk yorum Gene BnDen OLm Yakında Lord FiLanda görücez inş :) Darısı Bnm Başıma
     
  3. Jellybonn

    Jellybonn Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    ........Türkiye İzmir..............
    Tebrikler.
     
  4. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    İnş. lorduda yakında görürsünüz :) darısıda başına :=)
     
  5. Tuxedoed

    Tuxedoed Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.894
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Los Angeles,CA
    :beer: :thumbsup:
     
  6. FaNToM

    FaNToM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    878
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bro tebrik ederim darısı başıma :D

    PS: orda bende varım FascinaTe =) tam oyundan dc yedim uru cıkmış =) dc yemeseydim bn keserdim :D
     
  7. NoMoreLove

    NoMoreLove   exlmanager rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.689
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Ankara
    Tebrikler. Devamını bekliyoruz. (:
     
  8. kaan02

    kaan02 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    Tebrikler
     
  9. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Teşekkürler,devamı gelecek inş. Mert sana isu kestircem bi ara hatırlat :D
     
  10. FaNToM

    FaNToM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    878
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmm server acılabilirse hatırlatırım =) sen lure yap cagır bni seve seve keserim xD
     
  11. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Yok la,yan yana beklicez sen bi 76 ol da kaç gündür olamıon :lol:
     
  12. FaNToM

    FaNToM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    878
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    76 oldum nalet şey xD server check olup duruo 2 günde %30 kasabildim checkten xD ama 76 yım kanka keseriz =)
     
  13. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    OO Tebrikler mert,bende 2 gündür oyuna giremıorm ne zman baksam check :D acık olunca arada giryorum
     
  14. Optimus Prime

    Optimus Prime Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  15. FaNToM

    FaNToM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    878
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    76 yı bırak 77 oldum =) exp 88 :D
     
  16. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
  17. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    helal be muro xD
     
  18. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Eyw gokan :D