1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sunlara Bakarmısınız Bırbırlerıne Ne Gusel Yardım Ediyolar


  1. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    http://youtube.com/watch?v=FJGM3iX1uAo

    Arkdaşlar nedense genellıkle yabancılar bole olaylarda bırbırlerıne cok gusel yardım edıyolar..

    bızımkılerde cok zor bole kısılıklerı bulmak
     
  2. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    işte böle bi gurubun olucak trade yapıcan bakalım hangi tif yatırıyo seni
     
  3. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    boyle bır trader yapmayı cok hayal ettım ama hç yapamadım bole yardımlasma gorememedım daha bızımkılerde ne yazıkkı Crying or Very sad
     
  4. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    benden yardım ısteyen kısılere elımden geldıgınce yardım ettım ama bana kımse eziq lwl lerde yardım etmedı Neutral
     
  5. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    ben yaptım 19 mayıs günü redsea da 33 deve 40 hunter cok zevkliydi hunter başı _TiMoTy_ trader başı Aragorn_54 hotandan jangana 5 yıldız herkes süperdi
     
  6. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    türklerde böyle bir organizasyon olsa sen ozman gör bu tradenin ağlası çıkar ama işte birbirimizi yemekten böyle etkinliklere vakit bulamıyoruz ne yazıkki
     
  7. DarkHero

    DarkHero Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    174
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tibette böyle kervanlar çok yaygın zaten bende bunları gördüğüm zaman hemen deveyi yükleyip katılıodum aralarına :lol:
     
  8. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    :lol: :lolmuch:


    abi sorun da bu zaten bızım turkler nedense pek bırbırlerıne yardımcı olmuyo
     
  9. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    işte örnek bir türk girişimci :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  10. Marinero

    Marinero Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.024
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    katılıyorum sana
     
  11. By_41_Lee

    By_41_Lee Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    ulan o kervandan kimseye para kalmaz :mrgreen: Hunterlere kişi başı 100k versen yine biter :santa:
     
  12. Rapche

    Rapche Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    güzel taktik valla bu arada kaç kişiler acaba bi okadarda thief olduğunu düşünün ne güzel bi karambol olur yaw :lolmuch: