1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Şuna Bakın Suyu Ne Kadar HızLı Icıyo


  1. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
  2. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    mikrofonlu kıza kal geliyo adamı görünce nasıl içti bende şaştım herbiden ben yarım saate içerim onu
     
  3. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    evet kız m.a.l m.a.l bakıyo oyle :lol:
     
  4. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    cocuk bosa büyütmemiş mide yi :mrgreen: evde dayamıslar suyu vermişler suyu :mrgreen: cocuk ta alısmıs evde su kalmamıstır Razz
     
  5. nuk3r

    nuk3r Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    WoW
    tabi buldu beleş suyu içiyo :mrgreen:

    ama kesin hasta olmuştur bu adam
     
  6. Hastalıklı_İnsan_V.2

    Hastalıklı_İnsan_V.2 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Döşemeci :D :D :D , Her türlü halı kilim trawel :P
    Şehir:
    _:munoK
    oha o ne be insanmı olm o :mrgreen:
     
  7. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
  8. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
  9. __u6uR__

    __u6uR__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hilary Duff yanı
    Shocked Shocked
     
  10. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    o ne be yaw :lol: Shocked Shocked kesin evde su vermiyolardır buna buldu beleş suyu dikti kafaya


    Edit:İmla
     
  11. DarkHero

    DarkHero Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    174
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Maşşallahı war ama bisim bi arkadaş var herif 2.5 lt kolayı bi dikmede bitiriyo tahminen 10 sn
     
  12. RaPLeX

    RaPLeX Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    o arkadasına selam soyle :lol:


    1litre cola'da 3su bardagı şeker war.... içerken düşünsünde içsin xD


    (çayı bile kaçta biriyle içioz dikkat xD ))
     
  13. RaPLeX

    RaPLeX Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    ayrıca şeker bu çuvalda durdugu gibi durmaz xD
     
  14. RyuKenJin

    RyuKenJin Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    heheh :lol: bu adamı cok ac bıraktılar glaba ya walla
     
  15. SaSuKe

    SaSuKe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    804
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchooL BoYzZz
    Şehir:
    Nicomedia
    :mrgreen: mide genişş
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Shocked Shocked Shocked
     
  17. __Thieves__

    __Thieves__ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    adamın midesınde motor var herhalde :lol:
     
  18. KaNaKaN

    KaNaKaN Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    S®OF€SÖ®
    Şehir:
    Kestel / Bursa
    yarasın :lol:D sünger bile erir be maşallah
     
  19. shevchenko7

    shevchenko7 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Shocked Shocked One Yav Jüridekilerin Azı Açık Kaldı Sanki Onlar İçti Suyu :lol: :lol: ][_, (O) ][_,
     
  20. ahmet_572

    ahmet_572 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Vasıfsız Öğrenci
    Şehir:
    † Cehennemin Dibi †
    Shocked
    Dur bakalım bende evde deniyeyim :lol: