1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sun ve Gold Kopyalama (Denendi)


  1. jVardin

    jVardin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci - Pc - Oyun - Ps - Video Edit
    Şehir:
    um Yok.
    some guy IIIIIIII dropped 5 dif sun +7 spears 9 DEGREE with exact same stats, se its possible to dupe this shitz :D check it out:


    [​IMG]

    [​IMG]


    pluss he dropped 17 billion gold, to bad everyone has to give it back to assistant or everyone with this copied items / gold will get a bann ^^


    Edit: i would make video but i whas ina hurry giving ayesha the spears back...

    also the reason why i post this is becouse its intresting for some people. =)

    Edit 2: just found out he dropped 32 billion gold

    Kanıt :
    [​IMG]

    ALINTIDIR.

    Ps : Cevirmeleri Yapamadım. Eğer yaparsanız. işimize yarıyabilir. teşekkürler.
     
  2. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    Araştırmak lazım :D
     
  3. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Bir Bug buldugunu söylüyor bu bug sayesinde itemleri kopyaliomus ve goldları 32 billion para kazanmıs falan filan zırvalamıs ko degilki böle olaylay olsun
     
  4. Crown

    Crown Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Private serverlarda özellikle Sjsroda olabilir pek şaşırılacak birşey değil bence .
     
  5. jVardin

    jVardin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci - Pc - Oyun - Ps - Video Edit
    Şehir:
    um Yok.
    Belki İşimize Yarar Diye Koymuştum :roll:
     
  6. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Çevirilerde bir şey yok ki.^^
     
  7. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    Beyler böyle birşey olabilir . Eski ip de adam 10bil dagıttı ver sun+5 bow werdi 3kişiye :S. Şaştım kaldım acaba nası yapıyorlar. Media pk2 yı değiştiriyorlar herhal veya bi taktik ama ne :D

    itemler ışınlandıktan sonra yok olmuyormu acaba :S
     
  8. BruttiBelle

    BruttiBelle Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    London / England
    Biri çevirirse seviniriz. Nasıl yapıldığı yazıyor mu? ^^
     
  9. xcarkox

    xcarkox Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Analdıgım kadarıyla Bir bug bulmuş Video var diyor bir charım banlandı dıyor Speari geri verirken videom var diyor =)
     
  10. rakibim007

    rakibim007 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dorumuu buu ??
     
  11. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    bi kişi diyor itemleri kopyalamış ve dağıtıyormuş 31 Bil gold flnda atmış yere ama bu alınanları gm veya asistanına vermek gerekiyormuş çünkü vermeyenler banlanıyormuş.
    bunu diyor video çekjmek isterdim ama spearları gme verme telaşındaydım diyor.
    nasıl yapıldığını anlatmamış sadece başkası kopyalayıp vermiş.
     
  12. anndriy

    anndriy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler olay dogrudur
    ilk resimde görülen o kadar kişiyi anca bişeyler dagıtarak toplayabilirsin
     
  13. kronos24

    kronos24 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    327
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dagıtarak degıl dagıtıcam desen bıle dolar orası yanı adam toplamak kolay..

    bu dupe ısını bıras daha acsalar super olurmusta neyse.
     
  14. jVardin

    jVardin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci - Pc - Oyun - Ps - Video Edit
    Şehir:
    um Yok.
    valla sjsroda ban olayı diye bişi yok farkettirmessen. o yüzden koymuştum .. 10 tane sun +10 glaviemiz olsa kötümü olur yaw :P
     
  15. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Youtube'da bir videoya rastladım lakin sadece ilk halini ve sonrasında dupelenmişp itemleri resim halinde gösteriyordu inventoryde. Yani nasıl yapıldığı yok^^
     
  16. jVardin

    jVardin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci - Pc - Oyun - Ps - Video Edit
    Şehir:
    um Yok.
    valla bende yapsam bende göstermezdim :P .. KO oynayan bilir aslında? =/

    KO oynayan varmı???? :roll: :cry:
     
  17. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Oynadım ben. Ama pek bi benzerlik yok nedense sro'da. Yoksa KO'da üstümdeki bütün itemler dupeydi. Takılar en fazla +2 olurdu, bende dupe ile +4tü :lol:
     
  18. jVardin

    jVardin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci - Pc - Oyun - Ps - Video Edit
    Şehir:
    um Yok.
    lol :P .. yok mu şimdi bilen adam? =/
     
  19. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Resimlerdeki eğer gerçekten kopya itemlerse arayacağım yani item kopyalamayı^^
     
  20. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    nasıl yapılacağı gösterilirse dener yapardık ezik bir charla :D mesela alırdın sunu kopyalardın yan charda sun 1b se sen 500m e sat ki hemen satılsın :D böyle böyle bayaa iyi para kasılır