1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Şuan İBot kullanan var mı


  1. Ivanovs

    Ivanovs Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar ben tüm dowloadları yaptım ama bitürlü bot ile oyuna giremedim çalışmıyor. Sizde nasıl ?
     
  2. tommy400

    tommy400 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bndede aynı sorun bot iLe girilmio :S
     
  3. -..Un~BoRn..-

    -..Un~BoRn..- Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -..Student!..-
    Şehir:
    Ata`nın !zinde...
    ben giriyorum. sizdeki sorun şey olabilir : ibotu rardan çıkardığınızda içinde srodir diye bi txt görüceksiniz. açın onu ve içindeki adresi tekrar yazın yani şöyle yapın C:\Program Files\Silkroad\SRO_Client.exe bunu yapın düzelicektir :wink1:
     
  4. feyzo2

    feyzo2 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler acil yardım edebilecek var mı
     
  5. feyzo2

    feyzo2 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Component 'tabctl3n.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid


    die bi hata çıkıyo nasıl çözebilirim bu sorunu bi yardımcı olun lütfen :cry:
     
  6. feyzo2

    feyzo2 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çözümü buldum tmm summer1:
     
  7. -..Un~BoRn..-

    -..Un~BoRn..- Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -..Student!..-
    Şehir:
    Ata`nın !zinde...
    Hatalar :


    MCLHotkey hatası alanlar -> http://www.4shared.com/file/M03hfb4l/MCLHotkey.html dosyayı indirip, iBot klasörünün içine koysunlar.
    Registry Hatası alanlar ->
    - Arşivle birlikte indirdiğiniz bütün *.ocx dosyalarını C:\Windows\system32 klasörüne kopyalayın.
    - Başlat>Çalıştır | Çıkan pencereye cmd yazın.
    - Aşağıdaki satırları BÜYÜK/küçük harf duyarlılığı ile yazın !!
    > regsvr32 MCLHotkey.OCX [enter'a basın]
    > regsvr32 COMDLG32.OCX [enter'a basın]
    > regsvr32 MSWINSCN.OCX [enter'a basın]
    > regsvr32 TABCTL3N.OCX [enter'a basın]
    > regsvr32 ccrpprg3N.OCX [enter'a basın]
    - Her satırdan sonra "DllRegisterServer in "XXXX" succeeded" diye yazması lazım !
     
  8. -..Un~BoRn..-

    -..Un~BoRn..- Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -..Student!..-
    Şehir:
    Ata`nın !zinde...
  9. magnaertai

    magnaertai Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    at the middle of nowhere
    herkese selamlar. ben ne yaptım ne ettiysem bu botu çalıştıramadım. bütün açıklamaları uyguladım tek tek başlatıyorum loaderdan da açılmıyor oyunun kendi run client seçeneğe tıklayınca da açılmıyor. Hiç bir hata almıyorum fakat client kendi kendini kapatıyor daha açılmadan. Nedeni hakkında bir fikri olan bana yardım edebilecek biri varsa gerçekten çok minnettar olucam. :( (mis gibi sbotumuz var kredi kartının limiti doldu kullanamıyoruz bunlarla uğraşıyoruz yaa)
     
  10. emc

    emc Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    425
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben çalıştırdım. Caspianda Lv41 bile oldum.
    Scriptleri alış-verişi herşeyi çalışıyor. Birtek Tablet filitre ayarlarında satılacak tabletleri satmıyor.

    Kendi Run Client ile ancak en fazla 2 saat dayanıyor. Hardmode 9.7 ile sabaha kadar....
     
  11. -..Un~BoRn..-

    -..Un~BoRn..- Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    -..Student!..-
    Şehir:
    Ata`nın !zinde...
    ibotu rardan çıkardığınızda içinde srodir diye bi txt görüceksiniz. açın onu ve içindeki adresi tekrar yazın yani şöyle yapın C:\Program Files\Silkroad\SRO_Client.exe bunu yapın düzelicektir
     
  12. VurguN

    VurguN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BNDEDE AYNI HATA 5 SAATTİR UGRASIYORUM
     
  13. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    ibot 1.0.79 kullanıyorum şuan çatır çatır kasıyor 8)

    [​IMG]
     
  14. VurguN

    VurguN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kımse bılmıyo
    rmu ya oyuna giriyo
    rum boyle hata verıyor skıll ayarı yabmadıgım halde runtime 6 hatası bu ney ya o
    yunu 5 kessıldım yu
    kledım
     
  15. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    ocx hatalarının çözümü ;

    iBot_Necessities klasörü içinde regOCXFiles dosyası var onu çalıştırın gelen herşeye tamam deyin bu kadar.
     
  16. ForEverTurk

    ForEverTurk Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Genesis...
  17. magnaertai

    magnaertai Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    at the middle of nowhere
    dostum teşekkürler ama sorunun çözümü bu değil malesef. zaten botla alakası yok sadece loaderla da açılmıyor oyun. client daha login ekranı gelmeden otomatik olarak kapatıyor kendini anlamadım :S hani loaderın versiyonundan olsa millet nasıl giriyor o zaman... ben anlayamadım. edx denedim olmadı hardmod denedim olmadı, ,botun kendi run client seçeneğini denedim o da olmadı. hani oyunda bi problem var heralde dedim o da değil, çünkü normal clienttan açılıyor oyun. anlamadım gitti yaaa biri yardımcı olsun lütfen...

    edit: tamam arkadaşlar kendim buldum çözümü sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyince açılıyor client. gerçi sorunun kaynağını bulamadım ama en azından çözümü buldum bu da birşey... :thumbsup: