1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Şu laga bi bakın yaa


  1. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
  2. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Bu arada müzük nasıl? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  3. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    müzik ona söz yok acaip bişe ya adam cave ye gido yeraltına :mrgreen:
     
  4. _AvRiL_

    _AvRiL_   nowayout rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.484
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    muzik cuk oturmus ancak bole yayık bir muziki giderdi bu laga ben de ilk kez goruyorum kasarken bole oldugunu hep pvplerde gormustuk g.ymax nelere kadir :mrgreen:
     
  5. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    aynen delirtir insanı :mrgreen:
     
  6. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    daha eskilere kalıyor herhalde uykum geliyor dinlerken tam da lag ve o müzük çok uymuş yhaaa şaka yaw
     
  7. mesin

    mesin Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    92
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o adam yere girmiş şekilde bize öle gözüküyo adam orda normal bir şekilde kasıyo bu arada o müzin adı :mrgreen: :mrgreen: nı bilen varsa bana ö.m atabilirmi tamamını indircem matraz yha:D
     
  8. SweetBoy

    SweetBoy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    321
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çerkezköy / Tekirdağ
    bendede oluyor lag old. zamanlar .müzikte güzelmiş extraokk