1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

stone luck 7 lwl nasıl kullanıcam?


  1. ToRuN

    ToRuN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    arkadaşlar stone luck var 7 lwl ne işe yarar ve nasıl kulanılır??? Embarassed
     
  2. TurKKillS

    TurKKillS Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    4.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çevre Mühendisliği.
    Şehir:
    geriden...
    52 56 ve 60 lvl her türlü silaha + basmakta kolaylık saglıyo şansını arttırıyo kısacası genelde +5 +6 +7 vs basanlar bunlarla basıyo... detective
     
  3. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Aynen öyle ayrıca kullanımıda elixir basma gibi Y ye bascan yan tarafa geççeksin(oranın adını hatırlayamadım Wink )silahı sola lucky de sağa koyup deniyceksin işte extraokk
     
  4. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    taşı yanına silahını çıkar y ye bas yukardan Att. Enhance var onu seç sol taraftaki yere silahını koy sağ tarafta 1 kutuluk yer açıulacak orayadastone koy fuse bas popcorn popcorn popcorn popcorn