1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Stall Search sorunu


  1. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    beyler stall search deki menuler görnmüyor chine weapons felan filan nasıl düzeltebilirim
     
  2. RaPLeX

    RaPLeX Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    düzeltemezsin =)
     
  3. AlperFB

    AlperFB Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    191
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    herkeste öyle :mrgreen:
     
  4. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    tamam herkeste öyle biliyorum bi çare istiyorum zaten bide sırıtıyosun
     
  5. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    kardeşim sevrerin öyle bi desteği yok f ye basınca o çıkıyo ama kimse arayamıyor çinliler dahil
     
  6. Advance

    Advance   rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    11.749
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    ben arama yapıyorum ama sro daki yerlerine göre tıklamaya çalışarak XD
     
  7. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Stall Network Calısıyor. Katagoriler var biz göremiyoruz. Tıklayarak 2. adım 3. adım Search Diyebiliyorsunuz.
     
  8. musman

    musman Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    543
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    In The Hell
    stall network çalışmıyor aksine dikkatli bakarsanız biri stallunuzdan bişe alınca %1 ini sizden alıyor adam 900m e eşya satsa 9m i onlara gidiyo:D
     
  9. Neptune

    Neptune Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    110
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gir normal sro ya yaz onların listesini aynıdır bnce privet ile
     
  10. musman

    musman Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    543
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Şehir:
    In The Hell
    değil değilllllllll aranmıyo boş bi sayfa çıkıyo seçenek alınmıyo dikkat edersiniz bu 1.09 bizdekiler pk2
     
  11. rotten

    rotten Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle çalışıyor arkadaşlar ^^^kuşkunuz olmasın srodakilerle aynı lütfen deneyip yorum yapalım %de 100 eminim...