1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

SRO TARİHİNDE İLK PC KAPALI oyun oynuyonuz:D


  1. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler suan bota kurduk klavyeden sleep tusuna basıyoruz sonrabeklemeye alıyo pc kapanıyo ama oyun calısıyo sonra wake up yapınca oyun tekrar gelıyo super bulus hem sesıde gelmıyo kasanın.Dhemde kasıo:D
     
  2. sorale

    sorale Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    392
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Şehir:
    burası
    eferin güzel ama başlık kurallarını unutmayalım emi küçük harf lütfen :!:
     
  3. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler bısı sorcam pc ye zararı olurmu
     
  4. SagittariuS

    SagittariuS Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    217
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Bi zararı olmaz, zaten senin dediğin şey pcyi kapamak değil, beklemeye almaktır yani pc arkaplanda çalışıyor bi nevi..
     
  5. CasH_87

    CasH_87 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    :) ExL
    :) öyLe yaparsan Pc en Az 20-25 dk dayanır we Yanar ...
     
  6. TripMaster

    TripMaster Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    243
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hera
    ben pc yi hiç kapatmıyorum akşamları hep stalla koyuyorum bana öyle birşey olmuyorsa sana bekleme modunda neden olsun ki zararı bence yoktur ?!!!!!!!
     
  7. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ama beyler beklemeye alıyoda pc den ses seda kesılıyo bısey olmasın?
     
  8. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pc fanında çalışmıyor ...
    çok zararlı uzun tutma uçuşabilir :mrgreen:
     
  9. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Yani Sakat İş Öyle Tutmak Cozurdatmaya Gerek Yok Pc yi :twisted: :mrgreen:
     
  10. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    10 saat tutsam ucusurmu?
     
  11. ViruS_

    ViruS_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aranıyor...
    birşey olmaz ?!!!!!!!
     
  12. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    bence 10 saat çok uzun 2 saat falan tut sonra yanabilir
     
  13. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Uyku modunda pc Baglantıyı koparmıyomuydu ya :?
     
  14. CaPkiNN

    CaPkiNN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    jangan önü KaTLiaM
    peki ya leptoplarda ne olcak onu bulabılırmısın
     
  15. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    uyku modund oyundan cıkmıyor ama oyun calısıyo fan calısmıyo:D
     
  16. 212

    212 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pc patlamısında dikkat ed :D
     
  17. Wrestler

    Wrestler Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler uzmanlar bişi olurmu yafF?
     
  18. anndriy

    anndriy Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pc çok zararlı neden dersen çalışmaya dewam eder bilgisayarda tek ses çıkartan fandır o da işlemci anakart gibi parçaların permons sonrası ısınmasını engellemek için hava atar sen sleep yapınca fan çalışmaz parça yanr yanar sonra bi bakarsın kül olmuş
     
  19. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    bence pc yi açık tut gitsin nolucak bnimde fun bozuk ben oyunu 12 saat açık bıraktım bişi olmuyo boşwer (ama bi arkadasın cp si gozumun onunde yandı ):D
     
  20. CooL

    CooL Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bunu geçen sene yapyıordum ve dandik işlemcimin2,4 dandik fanı hiç bir sorun çıkarımadı yaklaşık 7 saat beklemede kalmıştı ama aynı şeyi format attıktan sonra denedim internet gitti anlıyamadım niye öle olduğunu