1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sro Saturn Pvp AkaN_TurkeR Vs _K1nG_TuRk_


  1. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=qCB93MdpKHg

    King_turk , en güzel keşis sahnelerini pc nin karısıklıgı yuzunden bulup koyamadım :lol: :lol: :lol: O yuzden bu 1,2 pvp le idare edecez... Zaten sen , ben , bambam_seco birde allah biliyor Yeter xD :lol:
     
  2. Romeo_

    Romeo_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
    Tbrk glavecı ılk bastan berı snow acmasaydı belkı alırdı senı cunku adam sıkıl wurmadı snow warken =)
     
  3. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Snowsun 2 kat daha kolay yatıo bana o korkusundan snow la gelmeye çalısıo :lol: :lol:
    Diom kapa.. En sonlarda felan snowu kapıyo yene kesıom yene kesıom... hep kesıom.. tankerim... yenilmem... Taaki cirit gelene kaadar. ( snowsuz da kapısma var orada izlesene iyice yenıom ) niye cirit gelince yatarım ? : skiller %30snow shield - 41 heuksal , Hp 4.5k heuksal farmlı olsa snow %40 olsa 6.5k hp olur ve savunmada müthiç olur asla yatmam.. HATAA bi 4.4k cirit felan atıo ( 63 ile ) sonra block pvp yi ben kazanıom dio ki ahh block :lol: Ama şimdi bulmaya ugraşamam onları.. 80 de açıkça herşeyi gösteririz bilgisizlere. INT yenemezmiş str yi ! baaa bababababab bak senn su paleyeee :lol: kim diyorsa o lafı gitsin bu pvp yaptıım arkadasada sorsun!! (king_turk) +5 glavie farmsız ezik int kesemiyorsa.. 80 de +7 glavie fulll farmed ve üst baş str5 int5 hp+ 10k+ nukere hiç bişi yapamaz.
     
  4. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    SEN KÖRMÜSÜÜÜN !!!!!!!! Baksannaaaaa king_turk SNOW SHIELD bile yakıp cıkıo safe sone den butun bufflarıda en manyakları.. ben Snow dısında buff bile çakmıyorrm!!!!!!
    KISkananlar çatlasııııııın.!!
     
  5. Romeo_

    Romeo_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
    =)
     
  6. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi upload ediom bi tane , sony vegas 8.0 la yaptım ZOOm liom felan kaymak gibi bişi olduu sallayın bu yukardakını... hep HP MEDE ZOOM YAPIOM... Niye grant name mim _ThE_TaNKeR_ oldugunu goreceksınız :lol:D king_turk +5 glavieyle bi 58 bi tanede 63 dönerek benm anca yarı hp yi alıo oda pat dio doluyo :lol: upload edioommm goreceeenizz... yiyosa __king_turk_ oynamayı bilmio diyin!! hade bunada diyinn... AAAA yok yoksa benmi iyi biliyorum işi ne....
    Bekleyek...
     
  7. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tank ölmez diye birşey yoktur... Bladerdan da fazla tank olmaz n,ye çünkü TANK
    = ÖLMEZ + ÖLDÜRÜR = blader dedigin şey bir glavieri kesemez... Glavierde onu kesemez... Blader savunma açısından tank... Fakat ben ölmüom öldürüyorum!!! Buda bir tank tır... sen anlayamıyorsun. galiba değil çünki anlayamıyorsun. Cool
     
  8. By_41_Lee

    By_41_Lee Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    king oynamayı biliyo ama snowu açdıgı için mpsi kalmamış çocuk sana dogru düzgün vuramamış :mrgreen: :mrgreen: vursaydı görürdün.... anyayı konyayı :santa:
     
  9. By_41_Lee

    By_41_Lee Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fuuş(*_*) :-)
    Şehir:
    Düş Sokağı Sakinler
    arkadaş fram yapıyom diyosun 71 lvlsin ateş büyün 70 de nasıl oluyo bilmem herneyse galiba 1 lvl fram yapıyon :mrgreen: :mrgreen:
     
  10. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    akana laf yok serverin en iyi tankı :mrgreen:
     
  11. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :lol: evet 1 lvl :lol: tövbee yaaa farm değil mi ha değilmi?? az sonra 2 olacak :lol:
     
  12. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyvallaah... :lol:
     
  13. ExederM

    ExederM Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sandalyenin Üstü Pc nin Karşısı xD
    kabul edin AkaN_TurkeR güsel char karsıdaki glavier snowu gereginden fazla uplamıs olabilir yada Mp si az ama sonucta AkaN tbrklr kardesim güsel char aldırma sen millete ^^
     
  14. Romeo_

    Romeo_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
    Tartısmayın Wink
     
  15. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    uleen veleet... yeni yaptıgım video ya bak.... VE GÖR SNOW SUZ = FAN STORM LA GELIO!!! BEN YENILMEM SENI MINIK ŞEY :lol: OKADAR ISTIYOR ISEN SEN GEL BENI KES O EZÜK ÇARIN İLE :lol: AHHAHAHAHAHAHAHAHHA!!
     
  16. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Al sana snowsuz fan storm yakıo.. ezik şey sasa lili misin nesin ezik kalmıs bow sun serverda zaten bana kafa yapıyorrsuuun!!!
    http://youtube.com/watch?v=rANJLSn2E-Y
    king_turk e sor istersen biliyo cirit atamaz ise yatıramaz... vede lan o K1NG_TURK senden büyük tür.... çocuk diyorsun... kendine bak! izle al sana oturdun mu.
     
  17. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    snowu %20 :lol: ama snowluda yenıom snowsuz da... Biliyorum ya çarın gücünü.. bu çarın kullananıda süper,kendiside... Kıskananlar çatlasın yav... thx...
     
  18. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    glavier arkadas kususra bakmasında bu oyundan bi gram anlamıyor
     
  19. AkaN-TurkeR

    AkaN-TurkeR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    80 adamların yaptıkları stili kullanıo belki bilmion fakat ilk dokundurur sonra donunce cirit gelmesi için.. glavier oynayanın nuker kesme stili böyle.. fakat ben armor oldugum için cirit gelme olasılıgı çok azalıyo...
    Profesonel oyundan anlamıyor , king_turk_ oyundan anlamıyor , diyer kapıstıklarım oyundan anlamıyor.. eee.. ne kaldı... kimse oyundan anlamıyor bi ben varım ozman.. sizde anlamıonuz :lol: saka değil sahi...
     
  20. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    str charda snow acıp pvp yapan noobun önde gıdenıdır bana göre
    ghost serisi skiller pvp de devamlı kullanılacak skıll değildir cunku ghost vurduktan sonra char seri vurmaz 1 sn kadar bekler o 1 sanıye cok sey kaybettırır soul serisi ile karsındakıını zorlarsın bı kac crıt vurduktan sonra karsındakının hp sının az oldugunu hesaplayabılırsen ghost son vurus olarak kullanılır diğer pvplerını ızlemedım ama bu adam 1 seyden cakmıo o charı bagıslasın bırıne :mrgreen: