1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

sro mob esirgermi? acil yarım plz


  1. Kanije

    Kanije Yeni üye rank8

    Kayıt:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar her yolu denedim pc ile ilgili bir sorun yok hatta 3 değişik arkadaşın adamlarıyla aynı pcden girdim bendeki sorun o charlarda olmadı, format attım olmadı, ekran kartı sürüm yeniledim olmadı, manuel patch yaptım olmadı .....
    Soruna gelince : charımla giriyorum 2 tane yaratık kesiyorum 3 . mobta aynen oyundan atıyor her defasında 3. mob da ???? hatası veriyor bir anda ve mob kesmekle ilgisi nedir die pvpye gittim gene 3 player kestim pvpde aynı hata olmadı 4 defa return 3 defa teleport oldum gene düzelmedi mob kesmeme izin verilmiyor acaba çok hızlı honor kasmakla ilgisi varmı...?
    kesinlikle 3. mobta ??? hatası alıyorum 3 şehirde denendi 2 yartıktan sonra 3. yaratık direk shut yiyorum yardım lütfen
     
  2. Kanije

    Kanije Yeni üye rank8

    Kayıt:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yardım edecek kimse varmı
     
  3. sLaYeR_

    sLaYeR_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Karşıyaka Taraftarı
    Şehir:
    Karşıyaka
    oha çok ilginç bir sorun ya raslantı ama artk çıkmıs raslantıdan galiba senin char buga yakalanmıs extraokk bi sonraki patch de geçer
     
  4. _HaNNiBaL_

    _HaNNiBaL_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    RoC Mountain
    ilg.nç yeni çar aç onla dene bi Wink
     
  5. yeonyang

    yeonyang Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Doçlant
    3 farkli charla denedim diyoya Confused cok ilginc valla ilk kez böle bisi duyuyom. kusura bakma yardimci olamicam Sad