1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Sro kotadan yiyor mu?


  1. HAKANO

    HAKANO Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lıse son ogrencı
    Şehir:
    sılkroad-hotan
    Arkadaşlar ben sro kotadan yiyormuş diye duydum bu doğrumu doğruysa ne kadarlık bi kısmını yiyor
     
  2. CaPkiNN

    CaPkiNN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    jangan önü KaTLiaM
    ben oynuyorum hiç yemedı
     
  3. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ayda 7/24 oynarsa 3 gb gibi bi kota yiyo extraokk
     
  4. XipeHocter

    XipeHocter Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-
    Yok Fazla Yemiyor Yaa..!
     
  5. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    yiyor ama az yani etkilemez senin kottanı onunyerine internette gezsen bile aynısı
     
  6. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    7/12 kasiyorumdur,2-3 gb arası silkroada gidio.Ztn baska bisey pek yok.
     
  7. CaRTMaNN

    CaRTMaNN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    amele
    Mantıklı düşünürsek tabiki yer, internet bağlantısının kullanıldığı her ortamda kotadan yüklediğiniz kısım kadar kota harcanır. Oyunda diğer insanlarla konuşmalarınız onların hareketleri vs kotanızı evt yer...
     
  8. JuNioRKinG

    JuNioRKinG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    benim bildiğim kota falan yemiyor ...
     
  9. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    online oyun tabi yicek
     
  10. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet yemiyo 24 saat açık bırak 1 mb bile gitmez. :lolmuch:
     
  11. madrox

    madrox Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sen Nerdeysen Ben Ordayım.xD
    Elbette Yer Kotadan ama az Yer. Arrow
     
  12. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    konuşma ve hareketlerle ne ilgisi varki??? :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  13. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    Sana bir soru peki biz nie oyunun bağlanmasını bekliyoruz çünkü internette veri aktarılıyor bu yüsden internetten sanal bellek üzeirne indirme yapılıyo