1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sro da Komik sözler


  1. rammstein92

    rammstein92 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    KaranLIK odamda Tek basıma...
    beyler su sro gördüğünüz en komik yazılar nelerdir ...
    mesela ben söleyem

    adamın biri söle dedi:beyler allah rızası için bana 10k werin istanbula gidicem
     
  2. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abi allah rızası için para ver maymun alcam :lol: :lol:
     
  3. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    bu güzelmiş
     
  4. Hastalıklı_İnsan_V.2

    Hastalıklı_İnsan_V.2 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Döşemeci :D :D :D , Her türlü halı kilim trawel :P
    Şehir:
    _:munoK
    Başlığın hoş değil onu söylemek isterim
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    ya bende 5k plsssssssss die topic vardı test drivede ona yassanıza

    geyike taşındı ama geride kaldı
     
  6. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    Başlığa daha uygun bişey yazarsan sevinirim Exclamation
     
  7. xhistory

    xhistory Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Somali
    Allah tuttuğunu altın etsiiiiiiiin Ammaaaaannnn Boklarınızı yiyeyiiiiiiiiiim 8k veriiiiiiiin, Türk yokmuuuuuuuuuuuuu.
    ne yapacan diye sordum.
    bişi yapacamdan değil alışkanlık dedi
    Niye gerçek hayatta dilencimisin dedim.
    cevap vermedi..

    SS vardı silmişim extraokk
     
  8. sakaryalı_54

    sakaryalı_54 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  9. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    bu dilencıler yuzunden yabancılar hate turk dıyorlar demelerıde normalldır yanı banada 5k pls isteyince vermeyınce kufur yıyom oyundan nefret edıyom ozaman guzelım oyunu keske paralı yapsalarda böyle kendı gururunu hıce saymayan oyuncularla muhatap olsak
     
  10. Lloody

    Lloody Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Haklısın extrabeer Hem paralı olsa en azından okuldan çıkan afacanlar cafeye gidip 1-2-3 yapmazlar :mrgreen: Böylece daha az lag daha seviyeli oyuncular bununla birliktede seviyeli bir oyun olur Silkroad Online. :?!!!
     
  11. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    eheuheu:S cok komık ya
     
  12. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    ewt hiç te hos deil
     
  13. shevchenko7

    shevchenko7 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende Bir Gece Global Atmıştım ..Adamın Biri Bana Pm Attı Sen Niye Sarı Yazıyon Diyo Bana :lol: Harbiden Sarı mı Cıktı Benim Yazdıgım Dedim Heeee diyo :lol:
     
  14. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    ben oyunun paralı olmasına katılmıyorum zaten silk için dünyanın parası gidiyor
     
  15. rammstein92

    rammstein92 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    KaranLIK odamda Tek basıma...
    adamalr zengin oldu :lol:
    ondan 10k bundan 20k die die
    nie bunu bis yapıos anlmıom cavurlardan yapanı görmedim üzgünüm ama ne yapsak türk warfımı kursak yrd için ne yapsak :lol:
     
  16. MertCan

    MertCan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    thief
    Şehir:
    Taklamakan
    aga 10k pls vermezsen kendimi yeowaarın önüne atarim
    sizin gibi gençleri pvp de gormek isteriz
    Cool :lolmuch:
     
  17. iCe_diVe

    iCe_diVe Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.540
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Eskişehir
    buna yarıldım diyebilirim gerçekden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  18. yeonyang

    yeonyang Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Doçlant
    janganda bi adam "storagenin üstündeki kiz insin ben oturcam" diodu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Fikir Tamamen Çalıntıdır :lolmuch: :mrgreen:
    [​IMG]
     
  20. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    azuhamahaa :lolmuch: :mrgreen: :lolmuch: :mrgreen: