1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

sro bot kullanıyorum.uyarı aldım


  1. uni_corn

    uni_corn Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    venüs
    arkadaslar bot kullanmayı pek bılmıyorum.
    client bedir bilmıyorum.

    client filan indirmedim ama.parmak işaretinden girip botu kullanıyordum.
    bugun char kısmından uyarı aldım.

    ne yapmam lazım bot un daha 27 günü var.
    yardımcı olurmusunuz.
    nasıl kullanmam gerekir,sadece 1 kere bot ile cift char açtım
     
  2. A.Hirlak

    A.Hirlak Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ali Sami Yen
    sorunun ne onu tam yazmamışsın ki ? client senin oyunu oynadığın ekran zaten ? ne uyarısı aldın ?
     
  3. uni_corn

    uni_corn Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    venüs
    oyun menulerı ıngılızceydı o sırada
    kıs cumleler le 3 satırlık pembe renkte bir yazı
    bot mob bişeyler yazıyordu.


    birde bot kullananalar client indirsin filan dıyorlar o olayı bılmıyorum hiç.
    faydası nedir.zararı nedır nerden ınıyor fılan fıkrım yok
     
  4. dReamw0rk

    dReamw0rk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ŞöföRR :))
    Şehir:
    θℓ∂cιтуℓєє
    İsrobot'u tekrar indiriniz.. Sanırsam Botun MOB dosyasında bir sorun mevcut. yani canavar listesinde bi eksiklik var isrobotu tekrar indirip bir daha deneyiniz.. olmazsa tekrar yazın..
     
  5. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    sro bot pembe renkte uyarı yazıları yazar.Siz o yazıları oyundaki GM'lerden geldiğini zannetmiş olabilir misiniz?

    Ne yazdığını tam olarak belirtirseniz daha net bir açıklama yapılabilir.
     
  6. dReamw0rk

    dReamw0rk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ŞöföRR :))
    Şehir:
    θℓ∂cιтуℓєє
    Galiba mob dosyasında eksik var arkadaşın dediğinden o kadar anladım az daha ayrıntılı yazarsa sorun çözülcek :)
     
  7. uni_corn

    uni_corn Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    venüs
    walla ilginiz için tesekkur ederım
    gm yazmamısmıdır yanı o yazı yı.

    o sıra da sro ing dydi.
    o yuzden ne yazdıgını tam bilmıyrm hemen dc verdı zaten.

    aha yakalandım die düşümdüm.


    tamam sitesinden tekrar indiriyim.

    herkeze iyi kandiller tesekkurler
     
  8. uni_corn

    uni_corn Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    venüs