1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

sro bot da böle bişey yazıyo ve char duruyo bilgisi olan var


  1. Funny

    Funny Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bakü / Az
    the selected item cannot be used together or the skill is a lready in use isro bot
     
  2. Funny

    Funny Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bakü / Az
    the selected item cannot be used together or the skill is a lready in use sro bot
     
  3. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    hacım seçilen item kullanılamıyor zaten aktif diyor yani euların bufflarından olabilir eu buff warsa bunu der :wink1:
     
  4. Funny

    Funny Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bakü / Az
    char eu değil :S
     
  5. Candle

    Candle Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Money=Power
    buda moda oldu artık,screenshot ve video dışında herşey hakkında konu açıyorsunuz cool2:
     
  6. Funny

    Funny Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bakü / Az
    bilgi ediniyoz kötü bişey mi ???
     
  7. Autumn

    Autumn Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.477
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tekirdağ
    güzel birşey ama konun yanlış yerde.
     
  8. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    böyle bişey genelde china defans bufları basılıyken cleric olan birisi defans bufu basacağı sırada oluyor