1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sorunu çözene 50 Silk!


  1. UnknowChaos

    UnknowChaos Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar başlıktanda anlaşıldığı gibi benim için büyük bilenler için küçük bir sorunum var. Adı size yabancı değil kendisi DC olur. Silkroad'u yaklaşık 2 yıldır oynuyorum, Greece server'ının yeni açıldığından beri. Oyun hakkında hemen hemen herşeyi biliyorum. Eski sistemimde 3 - 4 gün oyundan atmadığını bilirim ama yeni pacthler geldikçe eski sistemim oyunu kaldırmamaya başladı bende sırf bu oyun için yeni pc topladım. Yeni pc ilk geldiğinde ethernet çalışmıyordu aldığım yere götürdüm servis için sonra yapılı halde geri geldi ve sorunun card readerin anakartta takılı olduğu yerden kaynaklanıyormuş anakarrta card readerin yeri değişince sorun düzelmiş (böyle bir şeyin olasılığı warmı onu da soruyorum çakışma olayı filan). Eski pc warken neti kendi evimden kullanıyordum yani sadece ben kullanıyordum şimdi ise oturduğum apartmandaki bir komşumdan kullanıyoruz ve toplam 5 kişi kullanıyoruz. Oyunda sorun yaşamamak için ne gerekliyse pcme kurdum hemde defalarca format attıktan sonra ve hala max 3 - 4 saat sora DC yiyorum bot kullananlar bilir çok sinir bozucu bi durum 3 gündür exp im 78,00 78 lv ve hala 79 lv olabilmiş değilim. PCmde frame network 1.1 2.0 3.0 3.5 DirectX 10, tüm driverlarım son sürüm ve güvenlik duvarından da gerekli izinler verilmiş kısacası DC yememek için alınabilinecek tüm önlemleri aldım ve hala DC DC DC. Bana kullandığım netten kaynaklandığını söyliyeceksiniz biliyorum ama başka net olan yerlerde de denedim ve yine DC.

    Buda benim pcm ;
    Asus DDR3 anakart
    Asus EN8800GT 512 MB 256BiT ekran kartı
    Gigabyte 4 GB 800 mhz ram
    Core2Duo 3.00 işlemci

    Sırf bu DC yüzünden pc den ve oyundan acayip bir şekilde soğumuş durumdayım lütfen bu konuda herhangi bir ufacık bile olsa bilgisi olan benimle paylaşsın sorun çözümünde emin olun KARŞILIKSIZ KALMICAKTIR. Başlığı ilgi çekmesi için öyle yazdım sürç-ü lisan ettiysem affola herkese şimdiden teşekkürler.
     
  2. MassiveAttack

    MassiveAttack Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eğer bütün güncellemeleri yaptım ve makinam stabildir bundan doğacak sorun olamaz diyorsan, forumumuzda host dosyasındaki ufak bir değişiklikle silkroad serverine doğrudan bağlanıp dc yeme ihtimalini azaltırsın.

    50 silki fakire ver (:
     
  3. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    silk vermene gerek yok asıl önemlisi sorunun çözmek.

    sistem stabil ise dc yeiyorsan geriye tek seçenek net bağlantın ve bunu destekleyen donanımlar kalıyor lakin paylaşımlı bir net kullandığını söyledin bu sorun çıkartır başka yerde de denedin ve aynı sorun varsa muhtemelen ethernet kartı ve sürücüleri ile sorunun var ki bu kart ile bir sorun yaşamışsın ve slot değiştirmişsin bir de kartı değiştir bakalım ne olacak ayrıca ethernet onboard değil mi ?
     
  4. MassiveAttack

    MassiveAttack Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Donanımdan eminsen bizim başımızada geldi bu modemi değiştirdik sorun çözüldü.

    Örn.
     
  5. UnknowChaos

    UnknowChaos Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ve 1 haftadır gözlem altına aldım yani bir haftadır pc nin karşında oturuyorum gözlerim balon gibi oldu. Dün gece 2 kere DC oldum ve fark ettim ki msn den de düştüm ama sağ altta net ilgili herhangi bi uyarı vermedi ( yerel ağ bağlantısı yok veya sınırlı vs.). Bugün de 2 charla girdim oyuna biri normal biri botta botta ki charım 2 kere DC yedi yalnız diğeri hala oyundaydı. Bil hassa bugün 1 saat içerisinde 3 - 4 kere DC yedim aslında ben pek 5 kişi kullanmamıza bağlamıyorum neden derseniz dediğim gibi gözlemliyorum sabaha kadar başındayım benden başka kullanan yoktur herhalde o saatlerde ve yine min 2 - 3 defa dc yiyorum. Yani DC yediğimde bazen sadece oyundan dc oluyorum bazende msn den de düşüyorum.

    buda anakartım : http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=28936

    Ve farklı net ortamlarında da denedim arkimin evinde ve amcamın dükkanında.
     
  6. UnknowChaos

    UnknowChaos Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önerin için teşekkür ederim o dediğin işlemi nasıl gerçekleştirebilirim ?
     
  7. UnknowChaos

    UnknowChaos Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ve saçma bi sorun daha :S az önce msn den düştüm ama dc yemedim bu nedir yha nasıl bir bela Allah aşkına biri yardım etsin.
     
  8. vartolu

    vartolu Yeni üye rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar benim botumda bi sorum var galiba bir türlü anlamadım kafayı yicem botla oyuna giriorum kasma yerni belirledikten sonra otomatic yazısını tıklıorum baslaması için sonra oyundan direk atıo üstelik hiç bi hata vermeden bir bileniniz varsa lütfen yardımcı oLuNNN!!! şimdiden TeşekkürLeRR
     
  9. akkas64

    akkas64 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sana Tek Bişey Soracağım Sonunu Çözecek Eğer Olumlu yanıt alırsam... TV kartın var mı?..