1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Soru : Party mobları nasıl çıkartılır ?


  1. noncelalreis

    noncelalreis Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi taxi yapmak istediğimde normal mob yerine party moblarının çıkmasını nasıl sağlayabilirim bilgilendirirseniz sevinicem
     
  2. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Pt girdiğinde ve pt memberları yanında olduğunda zaten otomatikman çıkıyor.
     
  3. noncelalreis

    noncelalreis Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    bu gold bot diye bir şey duydum onunla bi alakası var mı yoksa sadece party kurmam yeterli mi ?
     
  4. ForEverTurk

    ForEverTurk Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Genesis...
    8 kişilik parti kurman lazım.4 kişilik kurduğun zaman parti mobu çıkmaz.Goldbotlar para kasmak için yüksek level çarların kendinden düşük moblarda kasmasıdır.Exp item auto share yaptığın zaman parti moblarının kasmaya başladıktan 1 2 dakika sonra çıktığını göreceksin.
     
  5. takerisks

    takerisks Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sadece pt kurman yeterli ptdeki kişiler yanında olmak zorunda.
     
  6. noncelalreis

    noncelalreis Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    eyw. dostlar cvplarınız için tşkler :muck: