1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sorry failed to execute silkroad [error code (2)] Çözümü


  1. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    "Sorry failed to execute silkroad [error code (2)]" hatasının çözümü şimdi arkadaşlar bende bu hatayla karşılaştım ama önemli bi hata değil sadece 1 programla halledebilirsini işte no dc o da bakın şimdi dosyayı indiriyoruz sonra çıkartıyoruz içinden sro_client i sonra masa üstüne atıyoruz ve mhtc dosyasının içine de atıyoruz şimdi masa üstüne atmamızın nedeni sro_client dosyasını *!%&/'&/'!' sro yeni çince dosyasının adı bunun üstüne taşıyoruz açıyoruz ve karşınızda hata yok ve link
    No Dc;
    http://www.mediafire.com/?zmpoigmvjl2
     
  2. EfnuR

    EfnuR Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    in the CLUB xD
    alakası yok ya.Launcherin üstüne sağ tıkla özellikler de uyumluluğu seç ordan dene bitini kesin geçer bu hata
     
  3. _VioLance_

    _VioLance_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    Mars _VioLance_ Pm Atın Kasın Beni Daha Ezuküm
    yada host dosyası yapıcaz olcak biticek
     
  4. hellboy999

    hellboy999 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    RESSS GELDİ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  5. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    nası geldi nezamn ginemi kaçırdık :?
     
  6. SymbioN

    SymbioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    705
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    virus prog. client i siliyor benim bildiğim ondan böyle bi hata veriyo nod32 fln orj. clienti engelleyio no dc yi engellemiyo ama botla kasacaksanız virüs prog. devre dışı bırakın kasmicaksanız farketmiyo heralde
     
  7. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    Virus prog. kapatmanız lazım
     
  8. championz

    championz Yeni üye rank8

    Kayıt:
    9 Mart 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    EfnuR abi varya adamın dibinin dibinin dibisin varya kaç saattir arıyorum cevap bulamıyorum Allah razı olsun kardeşim
     
  9. proangel25

    proangel25 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yapamıyorum ya
     
  10. proangel25

    proangel25 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yapamıyorum ya garip bi yazı geliyo start diyince cilent durdu diyo acil yardım
     
  11. RAXSRO

    RAXSRO Yeni üye rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    beyler sorun virus programını kapatın sro silin winwardab tekrar yükleyin
     
  12. VatanSRO

    VatanSRO VatanSRO Server Sahibi rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2016
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Game Master
    Şehir:
    İstanbul
    Ne oynardık be.