1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sonunda Oldu Oyun Kapandı :D 12/12/2007


  1. TiM

    TiM Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    337
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Pc Tamir Bakım Onarım! [Arçelik-Beko]
    Şehir:
    Sgt. Vassili Zaitsev
    zuahah oyun kapandı :mrgreen:
    Ama Nasıl Küfür ediom bi bilseniz zaten ilk defa evde çarı acık bıraktım annem kapatmadı pc sevınıom kapandı ya böle gildüğüme bakmayın :lol: içimden sayıyom :lol:
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çok lag var diye şikayet ediliyordu ehh joymax olaya el koydu demek ki açılır ilerleyen saatlerde oyun lagsız ve bugsız :lolmuch: :mrgreen:
     
  3. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    oyun şuan açık feci bi lag var event geldiğindede böle olursa yandık
     
  4. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    Oyun bugün kapandımı kimse bir şey demedi Question
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    oyun açılıp kapanıyor hacım lagdan dolayı Wink
     
  6. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    hımmm işteyiz okancım takip edemiyoruz zavallı pc evde boşuna çalışıyor :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. _EleCtrA_

    _EleCtrA_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenim üyesii...
    Şehir:
    KUSADASI
    artık oyununda zevkı kalmadı bu ne ya kafalarına gore acıp kapıyorlar n dıyım lvl atlıcaz carı acıoz yatmıs :lol:
    ben bu joymaxı sroyu cokkkkkkkkkkkkkkkkk sewıyorum :lol:
     
  8. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Naı kapandı yaw o bazı serverlr içindir ben hep pc başındayım bot catır catır kasıyo
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    ne zaman açılacağı hakkında bilgisi olan var mı?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    açıldı sanırım :lol:
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    sen bi pcnet dergisi al hacım nasıl bir sitede yöneticilik yapıyor gör adamlar bizi dergiye konu yapmışlar bu gurur hepimizin Cool