1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Son Gelişmeler


  1. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    Gördünüz gibi işimize son verdi başka serverlarda boyle varmı ?


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Burntime

    Burntime Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    az bişey açıklama yapsana
     
  3. Burntime

    Burntime Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    düzelmicekmi bunlar ee biz nasıl kasıcaz sp :S of of ya efelenmeden fifilendi oyun :((
     
  4. Burntime

    Burntime Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    joymax a şikayet edelim bu balacas ı atsınlar görevden iti
     
  5. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    bilmiyom valla ne zaman kalkcanı ins kalkar yakında kasmaya devam ederiz ve 3 kisi 3 gün ban yedi :S
     
  6. Burntime

    Burntime Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biz daha cava ya giremden gitti nasıl sp kascaz onu düşünüyom :S:S:S
     
  7. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    iyide hangi akla hizmet banlıyor olay nedir ki ?
     
  9. Burntime

    Burntime Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    154
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    okan baba napıcaz bi çıkar yolu yokmu bunun yahu joymax a şikayet mektoubu atsak bi yararı olurmu
     
  10. duzceli81

    duzceli81   gamer rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.098
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce
    valla afk dim bi baktim carlar dc yemiş girdim baktim gm 140 lwl mobs koymuş biraz konustu 3 kisinin ismini soyedi 3 day ban falan neden banladını bilmiyom.
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Olur.
     
  12. TheCunninG

    TheCunninG Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Thief Cave
    tüh beee kötü olmş bu mooblar summer7: summer5:
     
  13. Funny

    Funny Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bakü / Az
    adam resmen t****k geciyo :think: