1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

sizce neden olablir?


  1. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    intel core i7 950 3.06 GHz 8MB TruboGigabyte X58-USB3 Intel 1366Pin DDR3 S+GL/G.SKILL Ripjaws DDR3-1600mhz CL9 4GB 2 tane/WESTERN DIGITAL 500GB 32mb cach /PALIT GTX460 SONIC 1GB 256BIT G5 HDMI DVI/THERMALTAKE V3 FULL SIYAH MID TOWER/SAMSUNG DVD RW 22X SATA SİYAH/KABLO SERİAL ATA POWER SL-P415/SAMSUNG 21.5İNC BX2231 LED MONITOR BLACK/TPLINK USB ADAPTOR 300M CRADLE TL-WN821N/BOOST B-1000VA UPS SIYAH bu özellikelrde pc im var ama 5 tane sro acıyom bazen direk bazen 10dk sonra pc donuyo kitleniyo anca reset atman lazım bazen 4 acınca oluyo bazen 7 tane acıyom olmuyo 5 tane sro acıyom +moderm warfare 2 acıyom 5dk sonra %90 donuyo sizce neden olablir simdiden herkeze teseukkurler :beer:
    ps: parcalımda yanık yok hepsi saglam
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    i7 950 ve GTX serisi kartlar çok fazla güç tüketir , fazla ısınırlar.5 adet silkroad açtıktan sonra , speedfan indirip sıcaklık seviyesini kontrol et.
     
  3. Laistrogon

    Laistrogon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    benim pc de de donma sorunu oluyor. Dediğin programı indirdim abi değerleri nasıl anlayacağım mesela pc sorunluysa nasıl analayacağım
     
  4. Neoptolemos

    Neoptolemos Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    441
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Güç kaynağınız pik değerlerinin yazılı olduğu yere bir bakın. Sistem çok fazla güç tüketiyor ve bu yüzden voltaj dalgalanmasından dolayı sistem kitleniyor olabilir.
    Birde sıcaklık dan dolayı olabilir. Aida64 programını indirerek sıcaklık değerlerinizi bir kntrol edin.
     
  5. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    işlemci sıcaklığı için CoreTemp, ekran kartı için GPUZ tavsiye ediyorum.

    sıcaklığı en doğru gösteren iki program. eğer işlemci yük altında çalışırken 77~ dereceyi geçiyorsa iyi bir soğutucu düşün derim.
     
  6. CosmicGate

    CosmicGate Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.870
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar Aynı sorun bendede oluyo ama Bunun Sanırsam Bilgisayarla alakası yok sorun sbotta veya silkroadda
     
  7. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    benzer bir sistem var bende, hiçbir sorun yaşamadım :roll:

    bu arada, windows 7 kullanıyorsanız güç ayarlarına bir bakın. windows ilk kurulduğunda güç ayarları bilgisayarı bir süre kullanmayınca kapamaya ayarlıyor, belki sorun bu olabilir.
     
  8. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sıcaklık konusunda her hangi bir sıkıntı yok , büyük ihtimal programla alakalı bir şey.

    ss at bakalım , hepsinin kendine özel değerleri var.
     
  10. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    e peki nasıl cozeblirim bu soruunu basklarında olmuyo?
     
  11. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    power ın durumu nasıl ?
     
  12. Apt

    Apt Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    833
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aklıma ilk gelen güç kaynağı oldu,güç kaynağın yetmiyor olabilir
     
  13. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    güç kaykanagım 600W yetmezmi?
     
  14. Apt

    Apt Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    833
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yeter ama gerçek 600W sağlıyormu onu bilmen gerek :) Güç kaynaklarında bayağı aldatmaca var,tam olarak marka ve model verirsen iyi olur.
     
  15. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    Gigabyte X58-USB3 Intel 1366Pin DDR3 S+GL bu kardesim gigabyte iyidir dediler gigabyte aldım :muck:
     
  16. korc4n

    korc4n Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi

    anakart güzel bende Gigabyte kullanıyorum cok memnunum dedikleri gibi 600 watt olan güç kaynağının markası modeli nedir
     
  17. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    kardes bu guc kaynagına nerden bakabilirim ?
     
  18. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    BOOST B-1000Va UPS SIYAH bunumu kasdettiniz guç kaynagı derken ?
     
  19. korc4n

    korc4n Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    [​IMG] şöyle bişey :)
     
  20. rex*

    rex* Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    7/24 PC
    THERMALTAKE V3 FULL SIYAH MID TOWER