1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sivilce Tedavileri


  1. Guernica

    Guernica Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Gladia
    Arkadaşlar kuru fakat sivilceli bir cildim var.Ne yapsam bilmiyorum sizin uyguladığınız işe yarayan maske,sabun vb. ürünler varsa belirtirseniz sevinirim. :muck:

    p.s:Şuan yüzümü gül suyu ile yıkamaya başladım.günde 2 kere gül suyu ile yıkayacağım işe yararmı sizce :kalp:
     
  2. Guernica

    Guernica Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Gladia
    Forumdaki bayan arkadaşımızı buraya davet ediyorum :kalp:
     
  3. Tweety

    Tweety Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.716
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    Kükürtlü sabun diyorum... :P
     
  4. Lordzek

    Lordzek Buralıyım psuser paparazzi rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Yatak
    Aspirini kırıp parça parça yap toz gibi olsun onun üstüne hafif su serp yatmadan yüzüne sür.sabah kalkınca kuruyacak sende onları kaşıyıp koparıcaksın.
     
  5. Baris Chn

    Baris Chn Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2011
    Mesajlar:
    856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Bu program,sivilcelerinizi tedavi etmeyi,hatta kirisikliklari gidermeyi vadediyor.

    AcneApp

    Dr.Greg Pearson tarafindan yapilan program 2$ karsiliginda iTunes dan indirilyor.Program telefonunuzun ekranindan yuzunuze uyguladigi mavi veya kirmizi isikla bakterileri olduruyor.Program antibakteriyel ozelligi olan 420 nano metrelik mavi isik iltihap giderici 550 nanometrelik kirmizi isik veriyor.

    PS;İphone'nın varsa çözümü var bro
     
  6. *KaRaHaN*

    *KaRaHaN* Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Her sabah kalktığında ve yatmadan önce yüzünü doğal sabunlarla güzelce yıkarsan yararlı olur . :nod:
     
  7. Guernica

    Guernica Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Gladia
    ilginç :kalp:
     
  8. Guernica

    Guernica Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Gladia
    sağolun dostlar
     
  9. Whisk

    Whisk Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.893
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Kocaeli
    Ben de senin gibi sivilce sorunu yaşıyorum çok çekmekten :lol: (anladın sen) Doktora gittim bana verdiği ilaçları söyliyeyim sende kullan. Isotrexın ve Aknefug BP5. Tabi doktora gitmek istemiyorsan git direk eczaneye al. Toplam 22.5 TL. Isotrexin'i akşamları sürücen (mesela ben akşam 8 de sürüyorum) 1 saat sonra yüzünü yıkayacan sürdükten sonra. Sonra sabah 8'de filan da okula gitmeden önce Aknefug'u kullanıcan onu sürdükten sonra yüzünü yıkamana gerek yok.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    hergün düzenli olarak kükürtlü sabun kullan veya saf alkolle beraber pamuk kullanarak yüzünü sil
     
  11. IrfanView

    IrfanView Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    248
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    fazla kendini yorma haftada 2-3 kere ideal . :mrgreen:
     
  12. CezaAlp

    CezaAlp Old School olduser rank8

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.104
    Beğenilen Mesajlar:
    53
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ders Başı !!!

    Envanter:

    Kesin çözümü sunuyorum simdi :)
    Büyük sivilcelerin üzerine günde 2 kere kükürtlü sabunu sür, köpüğüyle öyle kalsın yıkama 1-2 saat.
    Günde 1 kere yüzünü buhara tut(Mesala suyu kaynat bir kaba koy )
    SivEx adındaki losyonu sabah aksam günde 2 kere sür
    Bunları yaparsan 1 haftada azaldığını göreceksin. Yazın denize girincede iyi geliyodu bana
     
  13. Kitty

    Kitty   rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Kukurtlu sabun cildi kurutur.zaten kuru bi cildin varmış bence etkisi olmaz
    bi kere önce cildini nemli ve temiz tutman lazim.yani diyorum ki fırsat bulduğun her an suratını iyice suyla yıka.siz erkekler sokakta toz toprak içindesiniz tabi.yani kirleniyo cildiniz cabukca.daha da dikkat etmelisiniz.
    Doğal yolları tercih ediyorsan buhar banyosu da en güzel yöntemlerinden biri.eskiden benim de siyah noktalarım vardı yaş itibarı ile.ha diyeceksin siyah nokta ne alaka?siyah noktalar sivilcelere zemin hazırlar çünkü.onlara dikkat et :] buhar banyosu nasıl bi şey biliyorsundur ama bunu uyguladıktan sonra asla ama asla elinle sıkmaya çalışma.şırıngalar var ya onlarla temizle siyah noktaları.yoksa bizim bile fondötenlerle kapatamayacagimiz lekeler oluşur :(
    bi de siyah noktalar için nükhet durunun bi solusyonu vardı.mısır unu ile yoğurdu karıştırip duştan sonra 1 saat boyunca mask yapıyorsun.tabii ben erkeğim maske falan yapmam dersen senin bileceğin is :r
    devam edecek
     
  14. Kitty

    Kitty   rank8

    Kayıt:
    4 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    >devam<
    clean & clear'ın küçük bi kutuda kremi var ama pahalı tabii 17 milyon 100 gram bile değil ama işte :r o da etkili tabii doğal değil ama etkili olduğu bi gerçek
    benim söylediklerim siyah noktaların oluşmasını önlemek içindi sivilcem neredeyse hiç olmadı ama siyah noktalar sivilcelerin habercisidir onlara da dikkat etmen gerekir :r
    dermatolog mu olsam ne :r
     
  15. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Bir sürü değişik öneri okudum hiç birine katılmıyorum. Cips, Kola, Çikolata bilimum yağlı ve zararlı besinden uzak duracaksın elinden geldiğince. Ve bol bol yüzünü yıkayacaksın. Ha bir de sivilceyi patlatmayacaksın. Bırak kendi bitsin gitsin.. Ben böyle yapardım. :P

    Ps: Ergenlikte olan şeyler bunlar kasmaya şekilden şekile girmeye gerek yok ağzına gözüne değişik değişik maddeler sürmek vs. saçma geliyor bana. makara:
     
  16. Sacrifices

    Sacrifices Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz saçma gelebilir sana ama sadece sana olmaya bilir herkese saçma gelebilir :mrgreen: 1 haftadır masturbasyon yapmıyorum yuzumde sadece sicilcenin izleri var başkada bişi yok :thumbsup: (kötü yorumlarınızı kendinize saklayınız.)
     
  17. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Ol ol yakışır sana :P
     
  18. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming
    Saçma değil bu olay hormonların salgılanmasını artırdığı için vücutta sivilce artışında bi etkisi oluyormuş diye duymuştum :roll:
     
  19. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Doğrudur da. Ergenliğin 20-21'e kadar yolu var. Ben uyarayım da. :twisted:
     
  20. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    en güzeli bir cilt doktoruna gitmektir o sana uygun tedavi yöntemini söyleyecektir.