1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Silkroad Multi Client (Çift Char Açma)


  1. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Beyler Acil Yardım Nasıl Multi Client Açabilirim ne kullanabilirim açmak için ? Bot vs. yardımcı olun lütfen. Acelee. :cry:
     
  2. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
  3. takerisks

    takerisks Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    isrobot ile çift char açabilirsin.
     
  4. love_m3

    love_m3 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    isrobot dc veriyo 1dk sonra
     
  5. SameyanZeva

    SameyanZeva Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Makine Mühendisi
    Şehir:
    Kırıkkale
    Önce normal silkroad.exe daha sonra İsrobottan girebilirsin ama bu sadece 2 char açmana yarar ve eğer normal Silkroad oyundan atarsa bir daha o chara isrobottan çıkmadıktan sonra giremezsin çünkü isrobot 2.client dc hatası vermektedir. Mbotta ise istediğin kadar açabiliyorsun bilgisayarının gücü yettiği kadar tabi. :nod:
     
  6. ksk35510

    ksk35510 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynı şekilde giriyorum 1.silkroad.exe den diğeri yardımcı prog. ile çoğu zamanda tutmuyor zaten. Girincede Hemen Dc alıyorum.
     
  7. muratkaya35

    muratkaya35 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ne bişey indiremiyorum burda :roll:
     
  8. bex12

    bex12 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw cok cok cok saol amk
     
  9. blader41

    blader41 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    link verebilck var mı?