1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

SİLKROAD KOBOWCULUKDA 1 NUMARA


  1. Jrboss

    Jrboss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Persiada oLanLar ve Resimi beenenler benı kasabilirLer:D

    [​IMG]
     
  2. addIcFb

    addIcFb Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul
    vay vay kendını kastırmak için yeni yöntemmi :P
     
  3. carlos

    carlos Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    129
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    internet kafeler
    Kara MURAT gibisin hacım :thumbsup:
     
  4. Jrboss

    Jrboss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewy hacım...
     
  5. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    +1907
     
  6. Jrboss

    Jrboss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw bide bişi sorcam hatta 3 5 şey...
    1-)benım bıl ??? soru işareti hatası verıyo onun cozumu
    2-)çift car acamıyorum yanı öbür carla kasamıyorum kendımı cok lag oluyo
    3-)benı persiada acadeym yada guıldıne alıp 40 yapabılecek warmı?
     
  7. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Ps:Başlığını ufaltırmısın...
     
  8. Jrboss

    Jrboss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    EWY KRDESIM COK SAOL
     
  9. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Küçük harflerle konuşalım lütfen...
     
  10. SilenTT

    SilenTT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Hell
    lord sen d. mod olsan fena olmaz bi başvur derim :D

    imzanı deiştirmişin bu resim süper ötesi olmuş :D ismi ne bu arkadaşın :twisted:
     
  11. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Başvuralı 1 haftadan fazla oldu,seçmediklerine göre bir kusurum var...

    Ps:Söyleyemem güzelim :P
     
  12. SilenTT

    SilenTT Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Hell
    pm den söyle :D
    bende başvurdum ama bi cevap gelmedi keşke başuvuruya olumlu veya olumsuz bi cevap gelse bizde ne yapmamız gerektiğini anlarız :wink1:
     
  13. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    O da bir bakış acısı...
     
  14. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    her name is Leah Dizon 8)
     
  15. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Ya Adem abi ne yardımcı oluyorsun,zaten KONUM da yazıyordu görmüyorlardı :mrgreen:
     
  16. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.400
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    muhahahhaa ne adamlar türemiş SSyi beğenenler beni kasabilir :D hahah hiç güleceğim yoktu ayrıca bööle bi SS her SRO oynayanın en az 1 kere başına gelmiştir malum lag her yerde lag
     
  17. Jrboss

    Jrboss Yeni üye rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne dıyon qrdes ben onu ölesine söledim şaka maksatına senın gıbılerde öle cekerse napalım benım hemde 90 lvl carım war senı napıyım dıllı dızlı carını