1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

silkroad gm yardim


  1. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam arkadaslar 2 gündür bana gm lerden pm geliyor.
    inligizce ama türkcesini yaziyorum.
    evvelki aksam tebrikler oyuncu ...........
    seninle bi konu hakkinda konusaiblirmiyiz.
    dün aksamda aynen tebrikler oyuncu .........
    senin bi konu hakkinda konusmamiz lazim
    diye yazdilar.gece gac saatlerde yaziyor o zaman afk oluyorum.
    yazan Gm Nezhakan.
    cok merak ediyorum basina böyle bisey gelen warsa yada konu hakkinda yardim edecek warsa sevinirim.
    simdiden tskler
     
  2. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Bi resim koyda anlayalım.

    Ps: Fake'dir.
     
  3. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]


    [​IMG]




    resim bunlar sbottan cektim resimleri. uyuyordum sabaha anca bakyirodum 1-2 defa dc yiyip giriyor oyuna oyundan cekemedim fotolari
     
  4. HuseyinKaya

    HuseyinKaya Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖğReNcİyİz MoRuk xD
    Şehir:
    sevişelimmi
    oyunda GMler son günlerde yüksek lvli ve profyenel playerlara pm atıolar.işte sen çok iyisin fln gibi daha çok teşvik için.
     
  5. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adamlar yaziyor ben full afk o saatlerde bisey olmaz insallah.bot kullandigimi farketmistirler heheh.
     
  6. HuseyinKaya

    HuseyinKaya Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖğReNcİyİz MoRuk xD
    Şehir:
    sevişelimmi
    zaten kendi söylüyor you are afk now die fln normal bişi korkma bişi olmaz:)
     
  7. Aphrodisias

    Aphrodisias Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise Mezunu
    başımıza taş yağacak
     
  8. HuseyinKaya

    HuseyinKaya Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖğReNcİyİz MoRuk xD
    Şehir:
    sevişelimmi
  9. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    heheh sorun degilmis müjdeymis bu:DD

    [​IMG]

    [​IMG]


    ve bunuda extraloob aciklayabilir.
    bir dilek tut eventini kazanan benim heheh.joyaxta bile daha yok
     
  10. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    sonrası?
     
  11. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :(( sonrasini sorma yaaa
    dandik bisey wereceklerdi.istemiyorum dedim.baska bisey istedim kore ye bildirip tekrar ppazartesi bana gelecek.biraz sonra kazandigimi belgeleyen gloabl war onuda koyacam ss
     
  12. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    nasıl dandik? :)
     
  13. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    10 dg sos werecez dedi.bende 11 dg full set nova istedim madem bisey kazandim dedim heheh.koreye sormam lazim dedi.
     
  14. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
  15. osman2207

    osman2207 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0