1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

silkraodda hata yardııım


  1. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim bilgisayar silkroaddı yuklemiyo cd yi sokuyom en basta bilgisayara yukleme yerinde yuklemmiyo ne yapmam lazım bilen varmı ?
     
  2. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    büyük ihtimalle cd de bir sorun vardır. başka bir cd ile dene Wink
     
  3. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    denedim hemde 4 tane olmuyo int ternetten indirmeye kalkıstım gen aynı yerde ol hat vermeye basladı
     
  4. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    senin pc de sorun var sanırım virüs koruyucularından Wink
     
  5. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silsem gidermi ki
     
  6. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    oyunu yüklemeye başlamadan önce antivirüs ü kapat birde öyle dene Wink
     
  7. jofilp

    jofilp Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    195
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yenibosna/İstanbuL
    Hiç biri olmassa FORMAt ATACAKSIN eğer bu oyunu oynamak istiosan ona katlanacan
     
  8. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arasını bende dusundude atıcaktım işlerim oluyo yapamıyom
     
  9. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    bunu denedin mi?
     
  10. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oldu suan da nerden indirliyo biliyormsuunuz ? ve ne kadar suruyo indirmesi?
     
  11. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    silkroad online genel bilgilerde bulabilirsin Wink
     
  12. lggokhan

    lggokhan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    okey yaptım saol yardım ettigin ici