1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Silk nasıl alınır? [Resimli Anlatım]


  1. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    Ellerine sağlık çok güzel olmus sabitliyorum hemen Wink
     
  2. screamadle

    screamadle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ellerine sağlık hacım emin adımlarla ilerliyorsun Wink
     
  3. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    ilginç :lolmuch:
    teşekkürler güzel olmuş extraokk
     
  4. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel olmuş bilemeyenler için yararlı bir kaynak
     
  5. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    çok güzel paylaşım saol.. kahvekeyfi extrabeer
     
  6. TURKISH_S0LDİ3R

    TURKISH_S0LDİ3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kredı kartı bılgılerı gırmıyomuyuz sadece em ıal adres mı gırcez kendı msn adresımızı??
     
  7. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nerden alacağına bağlı kredi kartı . e-mail zaten msn demek gibi bişi yani yaz problem olmaz
     
  8. TURKISH_S0LDİ3R

    TURKISH_S0LDİ3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardes bende kredı kartı yok ama nasıl alcam msn adresı yazmıs sılk gelmıs msn ıcınde paramı var :lolmuch:
     
  9. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir anda en fazla 500 silk alınıyor diye biliyordum. 2000 silk alınıyor mu? Rolling Eyes
     
  10. TURKISH_S0LDİ3R

    TURKISH_S0LDİ3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yha anlamadım ben sımdı



    ben ıd pw yazıyom kendı msn adresımı yazıyom entera tıklıcam benım chara 200 sılk sectım 200 sılk gelcek ama parayı nasıl yatırcam nereye yatırcam
     
  11. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Alakaya maydonoz...
    Benim anlatmak istediğim şeyle ne alakası var?
     
  12. TURKISH_S0LDİ3R

    TURKISH_S0LDİ3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  13. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür edecekmişmişmişim. lol. :lol:

    Ben orda onu demek istemedim. Yani silk alma yerinde bir defa da 500 silk alabiliyordun tek bir seferde demek istemedim. Sen dikkatli okusaydın sazanlama atlamazdın. Yoksa biliyoruz paran olursa istediğin kadar alabileceğini...
     
  14. TURKISH_S0LDİ3R

    TURKISH_S0LDİ3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    parayı ben kredı kartsız nasıl onların hesabına gecırcem
     
  15. st3llo

    st3llo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ne bulursa.
    Şehir:
    kızlar nereye ben oraya.
    SunShine alakasız konusma git biraz silkroad la ilgili yazılar oku.guzelim konuya ates dusurme.
    ne dedigin anlasılmıyo.PAYLASIM İÇİN COK SAGOL DOSTUM BaD_BoY
     
  16. murumxi

    murumxi Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    detaylı anlatabilecek varmı..ben yaptım bana silk gelmedi...kart numarasını tarihini ve güvenlik kodunu yazdım, paypal hesabım vardı tamam dedikten sonra bi sayfa açıldı paypalın şifremi girdim 10$ göründü hesabımda..sonra alttan silkroad yazan bişeye tıklaadım..sonra bi baktım silk yok gelmemiş..paypal hesabına baktım 0$ görünüyor..bu nasıl iş arkadaşlar..bi yardım ederseniz çok makbule geçecek
     
  17. cehhenem666

    cehhenem666 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    maximum kartla nasıl aljaz bilen varmı Neutral
     
  18. AsimToT

    AsimToT Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    502
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HükümSüz..
    Paypaldan Suanda Silk Alamıyorum Cvp Gelmedigi İcin Editliyorum Bi Cvp Sorun Genelmi Yoksa Bendemi ? Rolling Eyes popcorn
     
  19. AsimToT

    AsimToT Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    502
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HükümSüz..
  20. AsimToT

    AsimToT Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    502
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HükümSüz..
    - In the event of an anomalous transaction, you are limited to one attempt to
    complete this transaction.
    - If the payment restriction is in place due to excessive failed attempts,
    the restriction will be lifted and reset at 00:00 Silkroad Standard Time everyday.

    Almak İstedigimde Bu Yazı Cıkıyo Arkadaslar Yardım Edicek Birimi Yok Yoksa Sabit Konulara Bakan Modlarmı Yok ? Bi Cvp Verin Yaws