1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Şifacının Gelişim Aşaması Ve Yetenek Puanları(Resimli)


  1. KillerSpy1

    KillerSpy1 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    http://www.gamerkraft.com.tr
    Şehir:
    Priston Tale 2
    [​IMG]
    [​IMG]


    önceleri bunu koymayi düşünmüyodum ancak oyuna oyuncu lazim benim üstüme düşende bu pek fazla zamanim yok rehber yapmak için ama bu resimlerde gördüğünüz şekilde düzenleme yaparsaniz birazda 4.seviye sihirli taş kullanirsaniz çok rahat heal atip hem partynize yardim eder hemde bir mage gibi alan ile yaratik kesebilirsiniz... Herkes şunu kariştiriyor atacker(melee) şifacı olanlar yıldırım(gerilim boşalmasi) kullaniyorlar. Melee healer dediğiniz şeyin azda olsa kendine heal atabilen yakin temas vuruşlari çok etkili olan yetenek puanlariyla rakibini pk sirasinda çildirtan körleşme olsun kilitleme olsun vb etkileriyle çok etkili olan bir siniftir... Uzaktan atilan yetenek özellikleriyle ön planda olmazlar bunu kariştirmayin...


    Statlar içinde bilgi verilcek olursa...

    Bir kaç arkadaş demişki hazırladıkları düzenlemelerde yaptıkları açıklamalarda şansı çok fazla item veriyo zaten... Alakasız çoğu item şans vermiyor tüm sınıflar için geçerlidir bu ve şans statı her zaman yararlıdır şifayı az atarsın ama şansın yüksek olursa(abartmamak koşuluyla)atılan şifa yüksek olur...

    Şans--- %35-40 arası...
    Mantık--- yüzdesi yoktur ancak her atlanan lvl sonrası büyü gücünü en az 1 kat artırmak(30 lvlde mantık 15 katı ise 31 lvl için bunun 16-17 katı) gerekir ki yeni lvl in haritanın itemleri onu içinde barındırır...
    Ruh--- oynarken size yetip yetmediğini anlicaksınız... Normal bir saldırı sonucunda(max 2 yaratık veya 3 skill kullanılarak alanla) mana %25 civarında kalıyorsa
    uygundur ancak bitiyor ise Ruha destek lazım demektir...
    Önsezi--- %25ve altında olması gerkir ki rakibiniz vurduğunuz damagenin büyük bir kısmını engelleyemesin...
    Bilgelik--- Tamamiyle healin seviyesi ile alakalıdır. çok düşük olursa şansınız isterse %99 olsun attığınız heal kocaman bir "0"dır. 0 heal atar... Eğer tam healer iseniz %10-%12 nin üstüne asla çıkartmayın..


    Bu skill düzenlemeleri atacker(MELEE) healer değildir tam healerde değildir kariştirmayin lütfen... Benim oyunda kasarken oynadığım düzenlemedir...


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hüküm sayfasından verilen hiç bir gelişim aşaması yoktur...

    Tam healer Düzenlemesi...
    http://allodsbase.com/ru/talents#-2px60vgpnupx21s1gd7o20gs0yyhvk5138u5ho0

    Basit bir atacker(melee) Şifacı için yetenek ve gelişim aşaması düzenlemesi...

    http://allodsbase.com/ru/talents#-2px1upn2tx6w6yv69jo82fg4y1g410f0c10o0

    [​IMG]

    Atacker şifacının bazı stat puanları da farkı şekilde çalışır...

    Örneğin:
    Ruh: Hem mana puanının yanında rakibin zırhını daha çok delmek yani vurduğunuz damagelerin boşa gitmemesini sağlamaktadır...


    ÖNEMLİ: Atacker Şifacı İçin Resimli Düzenleme....


    MELEE:

    http://www.allodstr.com/forum/showt...elişim-aşaması-ve-yetenek-puanları-sıralaması

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    CASTER:

    http://www.allodstr.com/forum/showt...l-gelişim-aşaması-yetenek-puanları-sıralaması


    [​IMG]

    Kod:
    Teşekkürler Kutsal