1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

server yoğunluğu


  1. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    acaba privete serverda server yoğunluğu nasıl söyleyebilirmisiniz
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Şu Anda 10 Dakkadır Uğraşıyorum Girmiyor Neden Böyle Oldu Anlamadım Confused
     
  3. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    :S demek hem dc hem yoğun
     
  4. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    ya bide bazen giriş ekranında DC veriyobazen vermiyo :lol:
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Genelde Yoğun Değil Ama Şu Anda Üyelik Alımları Açık Olduğu İçin Yoğun...
     
  6. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    yükleyince update yapıcakmı
     
  7. splendour66

    splendour66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar oyuna girmeye çalışıyorum start diorum hata verio ne olabilir acaba Sad
     
  8. hellboy999

    hellboy999 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben yaklaşık 1 saattir botla kasıom daha dc yemedim :lolmuch:
     
  9. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    şanslıymışsın


    tşk ederim paylaştığınız için
     
  10. splendour66

    splendour66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım tamam da bana bi yardımcı olabilir misiniz?
    start diorum şöle bi hata verio

    sorry. failed to execute Silkroad [ error code (2)]
     
  11. hellboy999

    hellboy999 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyunu sil antivirüs programını devre dışı bırak tekrar yükle:wink1:

    sro_client şuan sende yoktur MHTC klasöründe yani:wink1:
     
  12. hellboy999

    hellboy999 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bide bunu dene
     
  13. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    son bi soru vistada çalışıcakmı
     
  14. splendour66

    splendour66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olursa ellerinden öpcem allahıma :lol: özelden msn adresini verir misin
     
  15. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de

    benimde öp benim konumda sordun :lolmuch: :mrgreen: :lol:
     
  16. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    beyler server limitini dusuruyolar mesela max 1500 ise 100 oluyor zor giriyoruz ama lag olmuyo :lol:
    bana kalirsa hep boyle olsun
     
  17. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de
    :lol: o sana göre 100 le napalımki
     
  18. splendour66

    splendour66 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olmadı ya bu seferde böyle bişey dio


    sorry. Failed to execute Silkroad [ error code(5)]
     
  19. berkhoas

    berkhoas Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    WC de

    inş bende demez ama bi fikir veriyim başkasındada olup konu açmıştır herhalde bi bak derim
     
  20. SansarSalvo

    SansarSalvo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci xD
    Şehir:
    Antalya..!!!
    15dk dır giremiyorm artık hep crowded server bu gidişle bırkaıcam psro yu