1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Server populate fakat giremiyorum Auto login yapıyo


  1. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    Rev6dan baktım populate gözüküyo oyuna girdim baktım populate fakat girdimde aouto login gösteriyo ve girmiyo nedir bu yhaa:S:S :think:
     
  2. AliceCullen

    AliceCullen Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.316
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    Rüzgarın Savurduğu,Denizin Boğduğu,İnsanların Üzdü
    Cok oluyor bana belirli bi süre sonra giriyor :roll:
     
  3. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    off allahım yha bu yeni girme sistemi iyi ş....tı
     
  4. BoOoOS

    BoOoOS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    pc donanım
    Şehir:
    suz
  5. Rhea

    Rhea Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.498
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    rev6 checkten sonra sapıtıyor salı günleri rev6 ya bakmayınız ve inanmayınız.
     
  6. DemonBoy

    DemonBoy Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    PC'nin Karşısı
    valla bendede aynısı sabah boş oluo hala trafic die ş.... oyun
     
  7. superlordice

    superlordice Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bu bug felan değil :wink1: , joymax millet prenmium alsın diye yaptığı bi oyun !!! bütün serverlardaki para botlarını banlasınlar , normal botları demiyorum , sadece abuk subuk isimli para botlarını banlasınlar bakın bi kişinin preye ihtiyacı olucakmı ? neden server bakımdan sonra populate , bi bakıyorm sbotun yeni sürümü geliyor. hoooop para botları oyunda ve server crowded ,joymaxın para botlarını banlamamasının sebebide para kastırıp ,satan sitelerden prim alıyor....illegal botlar banlanıyor yani crackli, ama paralı botlarda hiç banlama yok neden acaba ? çünkü para alıyorlar ve diceksiniz senin paralı bot kullanp kullanmadğnı nerden bilicek , bot server sistemi ile çalışıyor charın girdiğinde sbotta charın ismi yazıyor zaten servera soluyor,isrobotta ise ayarların ona göre yapılanıyor... char üzerine aylık bot alabiliyorsun sizce bot üreticilerinin sizin id ve pwyi bilmeme gibi bi şansı varmı :) onların programıyla giriyorsunuz, char soyulmalarının çoğuna dikkat ettim itemleri ve parayı alıyor, dragon flaga ellemiyor , neden ? bence bot soyuyor ve aldıkları itemi ve parayı para satan yerlere verip para kazanıyorlar ... bana göre böyle kimsenin günahını almiyim ama ben bole görüyormiyanlışım varsa düzeltin...