1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Server Check oldu


  1. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    herkes simdi konu acacak konu acmayın kırlılık olmasın luttfen. insallah cokmemistir
     
  2. C@sP3R

    C@sP3R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Private Server
    Evet check oldu bu arada sen [Ottoman] Guildinden misin Question
     
  3. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Evet. Artık gece ye kadar acılmaz :lol: bi acılır bi kapanır :mrgreen:
     
  4. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    evet casper ben WildKing
     
  5. C@sP3R

    C@sP3R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Private Server
    Yok gecen de böyle olmuştu, 15 Dakikada açılmıştı. İnşallah buda onlara benzer
     
  6. C@sP3R

    C@sP3R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Private Server
    Bende 67584 yani Emre.. :lol:
     
  7. EndoRewa

    EndoRewa Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    628
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende DJ beylerr extraokk
     
  8. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    biliyorum zaten :mrgreen:
     
  9. estalya

    estalya Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bi baktım dc :lol: :lol:
     
  10. C@sP3R

    C@sP3R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Private Server
    :mrgreen:
     
  11. berkozalp

    berkozalp Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    382
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Arkana Baksana :D
    evet easy yazmasını bekliyorum sonra direk bota brakıcam ( botta bot olsa :lol: )
     
  12. berkozalp

    berkozalp Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    382
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Arkana Baksana :D
    sabah 8 de gulidde check olması yakındır Yazmıstım
    ( Kahinmiim neyim anlamadım )
     
  13. WingsOfWind

    WingsOfWind Old School olduser rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.(Öğr.)
    geldddiiii
     
  14. berkozalp

    berkozalp Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    382
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Arkana Baksana :D
    easy yazdı oyuna gogogo
     
  15. DeAth__Pro0F

    DeAth__Pro0F Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    [̲̅B̲̅][̲̅U̲̅][̲̅R̲̅][̲̅S̲̅][̲̅A̲̅][̲̅S̲̅][̲̅P̲̅][
    zaten giremiyoduk yani inş. kapasite filan yükseltseler çoq güzel olur ama sanmam kahvekeyfi
     
  16. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    acıldı hucum
     
  17. WingsOfWind

    WingsOfWind Old School olduser rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.(Öğr.)
    1=2saat dc vermezse .ok s]per olur
     
  18. halukkaralar

    halukkaralar Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar oyuna girdim karakter seçme ekranından oyuna geçemiyorum neden acaba
     
  19. C@sP3R

    C@sP3R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Private Server
    Biraz bekle char gelir ... extraokk
     
  20. lordx

    lordx Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Çarşıda
    wildkinq senin sos bowa 6m veriiym