1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

sbota lanet olsun


  1. WikiLeaks

    WikiLeaks   gamer rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    883
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce/d.k.
    sbot 1 numara sbot harika bot ooo.... felan diyenler sroking kullansın sonra konuşsun.. mal bot duvardan geçmeye ağaçlara tırmanmaya çalışıyo, hiç bi nesneyi tanımıyo, bankaya tıklıcana stallara tıklıyo, kasma yerine gidenyolu kendin çizmek zorundasın yanına yüksek biri geldimi az ileri getirebilmek için şehre gidip bi daha yol çizmek zorundasın, şehre girdimi kafadan 5 dakka çıkamıyor, kasma yerine gidene kadar 2de1 durakladığı için bütün moblar vuruyor premium boşa gidior, en çok deli edende kasma alanının dışına çıkıp ata binip alana girip attan inmesi. daha birsürü şey... bu kadar para alan bi firmanın sbotu sroking seviyesine yükseltmemesi bize verdiği değeri gösteriyor bi sürüm çıkarmışlar daha değişiklik yok yaslayıp duruyolar. sroking legal olsunda bitsin artık bu azap...
     
  2. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    sroking mi bende sroking kullanıom taxi yaptıgımn alanda adam var ben 72 o 60 küsür Lv adam sbot sroking ten önce seciyor ongları ve haliyle daha seri kasıyor bence sbot gibisi yok derim
     
  3. WikiLeaks

    WikiLeaks   gamer rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    883
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce/d.k.
    he bi tek orda bi iyiliği olabilir de abartma bence sbot duvardan geçmeye çalışırken sroking 3 mob indiriyo duvarın arkasındaki moba hızlı tıklasa nolur.
     
  4. Break4Love

    Break4Love Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hangi bot legal olmuşta sroking'te legal olacak? Hem ayrıca sbot ile sroking kıyası yapmak kadar saçma birşey olmaz. Botun ayarlarını yanlış yapıyorsun sonra sbot suçlu oluyor. Ayrıca sbotta artık script yazma derdi bitti.
     
  5. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Script konusunda artık yanıldığını söyleyebilirim sana.
    Çünkü script e gerek kalmadan artık gidip gelebiliyor!

    Bankaya tıklayacağına stallara tıklıyor diyorsun doğrudur ama bunu yapmasının sebebi senin sisteminin oyunu tam manasıyla çalıştıramadığından. Ben heryerde söylüyorum sbot ile çar kasacaksanız eğer silkroadı en düşük performansta oynayın.
    800*600 de ve windows mode da oynayın. Yapabiliyorsanız en alttaki seçenekleri de kapatın ve oyunun pc yi kasmasınıda engellersiniz.
     
  6. By_DaDaS

    By_DaDaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sana Bi KORUM.
    Arkadas Sacmalamış İyice Sbottan Başka Bi Bot Tanımam Sroking Dersen, Buff Basarken Dikkat Et Nasıl Buffı Basıyor.
     
  7. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    kuzum şaka gibisin gerçekten hani ne anlatsam boş ama gene de yazayım sbot ilk çıktığı gün türkiye'ye ben yaydım biz çözümler ürettik ve genel olarak apylaştık o günden beri sayısız char kastım 100 tane vardır hiçbir sorun yaşamadım ve kendi charım gaia'da lvl 100 ff olmasına 30 gün kaldı bkz. rev6 şimdi sbot sorunluysa ben nasıl yaptım bu charı böyle halende arka planda char kasılıyor şu anda sorunsuzca, demek ki neymiş ayarlarını yapamıyorsan suç sende.

    bkz. erkan can ne diyor masallar için ;

     
    Son düzenleme: 28 Ekim 2015
  8. exotic

    exotic Buralıyım rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Biraz abarmışsın, ama şu konuda haklısın bende eskiden sroking kullanıyodum gerçekten mükemmel çalışan(işleyen) bir bot.
     
  9. WikiLeaks

    WikiLeaks   gamer rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    883
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce/d.k.
    valla abartmışsın derken olmayan birşeyi yazcak halim yok. yorumların hepside benim haksız olduğumu sölüyor heryere taklıması haritadaki nesneleri tanımaması çok sinirimi bozuyor. srokingdede olsa birinin hakvermesi gzl ty:D
     
  10. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Nesneyi tanımamasıyla alakası yok sevgili kardeşim, sc 'ni düzgün ayarlarsan paşalar gibi gidiyorsun kasma alanına ki haftalar önce sc 'siz de kasma alanına gidip gelmesi ayarlandı.

    Bence ayarlarını baştan aşağı tekrar gözden geçir ondan sonra bak bakalım hangisi daha iyi kasıyor .. :muck:
     
  11. qitarist

    qitarist Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    433
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    kardeş sbot gibisi yok sen ne diosn ? tmm yüksek lvl gelince ileri götürmek için yeniden script yazman gerekiyor.Diyorsun ki ağaçlara tırmanıyo ağaçlara neden tırmanır senin yaptığın script yüzündendir çiziyorum diyorsun çizme elinle götür oraya bak gör takılıyor mu ? bunun gibi birsürü şey önemli olan botu kullanmak önemli olan onu bilmek anlamak ...
     
  12. WikiLeaks

    WikiLeaks   gamer rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    883
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce/d.k.
    benim bahsettiyim kasmayerinde heryere takılması, yolda giderken deil.
     
  13. sadsong

    sadsong Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    isyankâr arkadaşa bazı konularda bende hak veriyorum, gerçekten kasma yerinde ağac yada duvar var ise 3-4 bazen 10 saniye kadar takılı kaliyor.Etrafımdaki playerlara baktiğimda benim kadar takılan yok geçen aynı şekilde yanımdaki adam 1 saniye takılmadan sonra hemen mob değiştiriyor, sordum sroking kullaniyormuş.Sroking'in en sevdiğim özelliği Auto Party Refrom ve Pet üzerrindeki itemleri invertory'e taşıma.Sbot ile kıyaslandığında bu 2 özellik sbota göre biraz daha iyi.Ama Sbot daha teferruatlı ve güzel.Sroking'de clientless ve multi kullanım olsa sroking'e geçerim direk.

    Syglar.