1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sbot Charımı Tanımıyor... Yardım lütfen..


  1. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    Arkadaslar oyuna gidiyodum atıyodu daha sonra bu sorun düzeldi(nasıl oldu bende bilmiyom :) ) daha sonra oyuna girince botu calıştırcam fakat bot charı tanımıyor.. yani skilleri düzenlicem ama skiller yok.. charın Exp'ini lvlini fln göstermiyo.. kısacası charı tanımıyor.. lütfen yardım edin sabahdır ugrasıyom olmuyo delircem :!!&%&!

    [​IMG]
     
  2. _ANIL_

    _ANIL_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    NWO FTW!..
    Up!...
     
  3. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    bugün ki update'ten sonra sbot sorunlar vermeye başladı muhtemelen bugün gelecek yeni versiyon ile düzelecektir.
     
  4. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    1.32c yi indirdim kurdum ama aynı sorun hala devm ediyo... acaba benim pc den mi kaynaklanıyo?
     
  5. IslamicCc

    IslamicCc Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    469
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    SiLKRoaD NaSıL oYNaNıR,"konum"uz bu çocuklar..!
    hayır senin pc nden değil yeni sürüm sbot beklemen gerekli
     
  6. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende sorun yoık gayet de iyi kasıyor sadece 1.32 de npcleri bir kere tanımadı return bastım duzeldi. inş. hatalarınız geçer
     
  7. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    off yeni sürüm ne zmn gelir acaba bi bilgisi olan var mı :? bide daha önceki Sbot sürümünde sro_client exe vardı.. hala aynısını mı kullancaz yoksa orjinal client mi kullancaz?
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sorun sürümle alakalı muhtemelen sorunu düzelteceklerdir, 3-5 saat içerisinde yeni bir sürüm gelecektir.
     
  9. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    tmm o zmn beklemeye devam.. :roll:
     
  10. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    132d yi yükledim ama gene düzelmedi yardım lütfen :(
     
  11. HollyToBack

    HollyToBack Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Los Angeles
    Up!!! Yardım lütfen..
     
  12. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    silkroad'ı yeniden kurman gerekli joymax böyle bir çözüm önerisi sundu ^^