1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Savaş Fonksiyon Tuşlarının Kullanımı


  1. Fonkah

    Fonkah Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    11 Haziran 2011
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Savaş fonksiyon tuşların kullanımı

    Savaş esnasında kullanılan fonksiyon tuşlarını, menu tuşlarını ve diğer bilgi bölmelerini detaylı bir şekilde anlatıyorum.

    [​IMG]

    1.Kontrol Paneli

    [​IMG]

    [​IMG] > Savaş esnasında karakteriniz paneller yüzünden göremediğiniz bir yerde olduğunda bu butona basarak panelleri saydamlaştırabilirsiniz.

    [​IMG] > Savaş sırasında uçarak pozisyonunuzu değiştirmeyi sağlar ( 2 elde bir açılır )

    [​IMG] > Destek özelliği. Eğer bir kalkanınız ya da melek armağanınız bulunuyorsa buradan kullanabilirsiniz ( 2 elde bir açılır)

    [​IMG] > Derece, isabetli bir atış yapabilmeniz için gereken önemli bir unsurdur.

    [​IMG] > Atışınızın ne kadar ileri gideceğini ayarlayabilirsiniz.

    2.Destek Aksesuar Paneli

    [​IMG] > Oyun esnasında buradaki 3 yuvaya çeşitli aksesuarlar yerleştirerek avantaj elde edebilirsiniz. Kısayolları Z, X ve C dir. Aksuarlara oyuncu bekleme odasında sol tarafta ulaşabilirsiniz.

    [​IMG]

    3.Menü Paneli, Güç ve Pow değeri

    [​IMG]

    [​IMG] > Pow degeriniz % 100 e ulaştığında skillerinizle beraber kullanarak rakiba daha fazla hasar verebilirsiniz.

    [​IMG] > Güç değeri, Sizin ne kadar yürüyebileceğinizi yada aksesuar kullanabilmek için ne kadar gücünüzün kaldığını gösterir

    [​IMG] > Kalan canınızı görebilirsiniz

    [​IMG] > Savaş esnasında olsanız bile arkadaş listenize ulaşabilmenizi sağlar.

    [​IMG] > Smiley yani ifade kullanmak için bu butonu kullanabilirsiniz.

    [​IMG] > Müzik ve Oyun ses efekti ayarlarına, görünüm ve fonksiyon ayarlarına ulaşabilirsiniz.

    [​IMG] > Hızlı chat butonu

    [​IMG] > Oyundan çıkış butonu

    4. Ana Aksesuar Paneli

    [​IMG]

    Vereceğiniz hasarı bu aksesuarları seçerek destekleyebilirsiniz.

    5. Rüzgar Gücü Değeri

    [​IMG]

    Rüzgar gücü, tahmin ettiğiniz hesaplamanın hüsrana uğramasında 1. Faktördür.

    6. Kalan Zaman Bölmesi

    [​IMG]

    Burada oyuncuğunun oynaması için 3 saniyesi kaldığı görülüyor.