1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Satılık Ecsro Vip Accaunt


  1. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    1 Ecsro Vip Accaunt'umuda satıp komple srodan mümkün oldugunca uzaklara gitmek istiyorum vip accaunt fiyatlarını bilmediğim için bi değer biçemiycem istiyen arkadaşlar ulaşırsa (ö.m yada topic altından) anlaşabiliriz (Accaunt üzerinde 35 lvl int char mevcut dileyen silebilir tabi)
     
  2. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    Güncel.
     
  3. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hayırlı Satışlar.
    Ps:Bro Sen hiç Venice Serverinde Oynadın mı?
     
  4. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    oynadim 2005-2006 yıllarında ilk charımdı sattım
     
  5. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    Güncel.
     
  6. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    hocam char varmı acc de silk falan veriyolardı neler var acc de yoksa direk acc mi satıyorsun accne talibimde :)
     
  7. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    walla acc da pek bişi yok 35 lvl nuker kasmıştım ama sıkıldım pre yok silk yok 8)
     
  8. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    30 TL teklifim var. PTT'den adına yollarım.

    Kod:
    caqil@windowslive.com
     
  9. emresalum

    emresalum Yeni üye rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Rome Serveride 20 Gun Gold preli bowman vereiblirim lv 48.
    Gerci srodan uzalkasıcam demişsin ama bi dusun... Cvabını pm atma topicden yaz bnde msn bırakayım kararına gore..
     
  10. attix12

    attix12 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sjsro 68 blade :)
     
  11. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    Charı ben alıcam yarın parasını yatırıyorum 8)
     
  12. attix12

    attix12 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iyi hayirli olsun
     
  13. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    Satıldı Kilit.
     
  14. otebostan

    otebostan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    123
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    satılmadıysa ben talibim. ragnorack aldın mı hesabı.