1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sanırsam Port sorunu..Yardim edene *100Silk*


  1. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    bi sirketteyim ve burda bazı siteler engelli.oyunu yukledim fakat giremiyorum serverlar kapalıymıs gibi hata veriyor..buda portlar kapalı oldugun icin baglanamadıgından sanırım.http tunnel falan gibi yontemler bılen varsa yada herhangi bir yontem yardımcı olsun lutfen bu 3. acısım bu konuyu..

    beni oyuna sokana 100 silk vericem...
     
  2. morvegerisi1

    morvegerisi1 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    100 silk vereceğini sanmıyorum ama ben biliodum o konuları.. bi kaç gün beklersen ayrıntılı bi şekilde yazabilirim... kahvekeyfi
     
  3. anwhere07

    anwhere07 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    AkDeNiZ
    bi de demıs 100 sılk vercem adamdan alcan sıfreyı demı hazır adamın ustundekılerıde harıcan kım verır sana sifresını yaw bu kadar mantıksız olma istersen yaw
     
  4. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Yeni sroyu bir cdye cek ondan sonra SOnra bilgisayarına temiz bir res cek hostlarını temizle .dll temiz yükle ve gir ıd yok al ID:kskliberkay Pw:kskkskksk Girmek iSteyen yani sroyu Denemk istiyen bundan girsin İyi Forumlar Wink
     
  5. anwhere07

    anwhere07 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    324
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    AkDeNiZ
    bi de demıs 100 sılk vercem adamdan alcan sıfreyı demı hazır adamın ustundekılerıde harıcan kım verır sana sifresını yaw bu kadar mantıksız olma istersen yaw... :lolmuch: Cool
     
  6. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Dikkatli oku arkadasım Id verindememis POrt sorununu çözüp oyuna sokana demis ıd lafı yok cokta isityorsa Alsın ID:kskliberkay Pw:kskkskksk
     
  7. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    kardes ist.da oturuyorum kocaelinede gelırım yanımda gırersınız sıfrenızı benım gormem grekmıo..sonra sılknızzı alırım yada baska bı fıkrınız varsa sız soyleyın benım kımsenın charında gozum yok yeterıce charım var bu oyunda yeterkı oyuna gıreyım baska bısey ıstemıyorum.ısteyen ö.m atsın msn de konusurus bulusuruz hallederıs..guvenmeyen hıc yontem anlatmasın..olması hesap nosu verırsınız para yatırırım ya..tek ıstedıgım burdan oyuna gırmek..
     
  8. Sniker

    Sniker Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeşim yardım edebilmeleri için senin patronun bilgisayarına girmek gerek.yoksa portu değiştiremeyecceğinden oyun hep yasaklı olacaktır.bu bakımdan da önce senin patronun bilgisayarından yasaklı siteyi veya programı engelleyen dosyanın open.dll dosyasını silmen gerekiyor.benim bildiğim bu ama sen gene de bi OsKi ye danış istersen
     
  9. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    valla patronun bilgisayarına girmem imkansiz bisey.bende http tunnel gibi seyler duydum daha once yapanlar olmus bu yontemle ama onlara ulasamıyorum.boylee buna benzer bı yontem vardır belkı bılen cıkar umarm.
     
  10. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Yukarıda yazdıgımı dene birde
     
  11. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    ya kardes bunu denicem ama hostları temısle derken sıleyımmı bende kı hostu.dll temiz yukle demissin anlamadım ???

    bu arada bende ki acık portlar sunlar..
    Microsoft Windows XP [Sürüm 5.1.2600]
    (C) Telif Hakkı 1985-2001 Microsoft Corp.

    C:\Documents and Settings\deneme9>netstat -an |find /i "listening
    TCP 0.0.0.0:25 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:80 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:135 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:443 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:445 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:1025 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 0.0.0.0:3389 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 127.0.0.1:1035 0.0.0.0:0 LISTENING
    TCP 192.34.10.57:139 0.0.0.0:0 LISTENING


    bunlar bi işe yaramazmi?
     
  12. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Bak Clean dll yi bilrisn hostları etc içinde al kopyala masaüstüne dursun sonra clean.dll calıstır bitsin ondan sonra hostları geri koy Wink
     
  13. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    eywallah kardes sımdı denıycem..
     
  14. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    bişey soyliyimmi bende clean.dll die bi dosya yok. bulamadım arattırdım olmadı calıstır dedım olmadı
     
  15. CaN_KsK

    CaN_KsK Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.943
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mod.
    Şehir:
    Akçay
    Hayır arkadasım clean.dll diye tabi bir dosya yok obir program o programı indircekisn gereksiz dll temizliceksin hostları dedigm gibi yapıcaksın Öyle bir dene Wink
     
  16. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    tamam kardes ya ne bileyim daha once kullanmadım sımdı ararım o programı.
     
  17. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    olmadi kardes oda olmadi...
     
  18. smuser10

    smuser10 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende silkroada giremiyorum kayıt olamıyorum banada yardım edin
     
  19. kajmersagopa01

    kajmersagopa01 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    uNdErGroUnD
    kayıt olmıcak ne var sıtesınde register diye bi ifade var orayı accaksın normal kayıt gerısı..
     
  20. seljuk

    seljuk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Haziran 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    çok uzaklardan
    kanka keşke bilsemde yardım edebilsem.oyuna girde bi pvp yapak senle bu arada silk almaz yok charımın üstüne konar gibi msjlar atmış inanın arkadaşımın böle şeyler yapmaya ihtiyacı yok ben kefilim.kardeş inşallah bulursun çözümünü