Kayıt
10 Nisan 2007
Mesajlar
7.172
Beğeniler
0
Şehir
Paralel evren


3 boyutlu TV alanında rekabet kızışıyor. Mart ayında Sony, nisanda da Samsung 3D özellikli yeni modellerini pazara çıkarıyor.

Güney Koreli teknoloji devi Samsung, daha önce distribütörler aracılığıyla yer aldığı Türkiye pazarında kendi satış ofisini kurdu. Bu yıl kendi adını taşıyan 10 ‘marka mağaza’ açmayı planlayan Samsung, nisan ayında da 3 boyutlu (3D) televizyonlarını Türkiye pazarına sunan ilk marka olmaya hazırlanıyor.

Samsung Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) Bölge Müdürü Justin Shaw, Türkiye’nin 24 ülkenin yer aldığı bölgede stratejik olarak en büyük pazarları olduğunu belirterek, “Yeniden yapılanma kararıyla ocakta satış ofisimizi kurduk. Geleneksel dağıtıcılarımız ve iş ortaklarımız devam edecek. Ancak artık perakendeye doğrudan hitap eden bir kanalımız daha var. Pazarlama ve ürün arzında daha çok kontrol sağlayacağız” dedi.

Bölgede 3D TV’leri ilk kez Türkiye’de satışa çıkaraklarını anlatan Shaw şunları söyledi: “Türkiye’yi yeni teknoloji anlamında potansiyeli yüksek bir pazar olarak görüyoruz. Gelecek yıllarda 3D TV pazarı ciddi büyüyecek. Müşterinin ilk tepkisi için iyimseriz.”

Türkiye’de beyaz eşya ve televizyon satışı yapan ‘Digital Plaza’lara ek olarak 10 yeni marka mağaza (brand shop) açacaklarını belirten Shaw, “İlki İstanbul Bayrampaşa Forum AVM’de açıldı. Bu mağazalarda yeni teknolojileri sergileyeceğiz” dedi.

EN ÇOK LCD TV SATIYOR?
Bu yıl özellikle beyaz eşyada agresif olacaklarını belirten Shaw, “Türkiye’de en iyi geliri LCD TV’den elde ediyoruz. MENA bölgesi ciromuz 3.2 milyar dolar. Bunda Türkiye’nin payı yüzde 20” diye konuştu
 
Yukarı Alt