JbS

rank8
Kayıt
29 Ocak 2009
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
rüyalar
anlamadım gitti lütfen mod admin vs kimse yok mu yardım edicek lütfen ing berbat shiva mail attı ama bişey anlamadım mod arkadaslar yardım edermisiniz bu mail karslıgında ne yazmam gerek ing olarak cevap verirmisiniz lütfen yardım

Hi,

Your problem with not being able to login is probably one of the following:

* You have to use your Botusername to log into the bot, not your forum name! The password is the same as for forum/site login. You can also see your Botusername when you log into the site and click on "Profile".

* You maybe have used special chars e.g. "äöüß" in your password which the bot currently doesn't accept. Please log into the site and click on "Profile". Choose "Edit Account Settings" on the left. Change your password to only contain (mixed case) chars and number, e.g. S3kur3P4ss. Try to login again it should work ;]

In case you're still having problems with login, please reply back, then I will check and test until it works for you :]

Please also send me your PayPal Transaction ID, so I can check your purchase!

So long,
Shiva

gelen mail bu bakın artk ne yapmam gerek neyi deiştirmem gerek yardım edermisiniz

Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
Kalkan-KAŞ/ANTALYA
Shiva demiş ki:
Hi,

Your problem with not being able to login is probably one of the following:

* You have to use your Botusername to log into the bot, not your forum name! The password is the same as for forum/site login. You can also see your Botusername when you log into the site and click on "Profile".

* You maybe have used special chars e.g. "äöüß" in your password which the bot currently doesn't accept. Please log into the site and click on "Profile". Choose "Edit Account Settings" on the left. Change your password to only contain (mixed case) chars and number, e.g. S3kur3P4ss. Try to login again it should work ;]

In case you're still having problems with login, please reply back, then I will check and test until it works for you :]

Please also send me your PayPal Transaction ID, so I can check your purchase!

So long,
Shiva
Anlayacağın şekilde Türkçe'ye çevireyim.

Merhaba,

Bota login olamama sorunun nedenleri aşağıdakilerden birisi olabilir :

-Bota giriş yaparken "Botusername" ile girmelisin,forumdaki adın ile değil !Bot şifren ve forum şifren aynı.Botusername(Bot kullanıcı adı)na sitemize giriş yaptıktan sonra Profile sekmesinden ulaşabilirsin.

-Şifrende ö,ü,ç,ğ,ı,€,$ gibi botun kabul etmediği özel simge,harf ve işaretler kullanmış olabilirsin.Lütfen http://www.bot-cave.net 'e giriş yaparak Profile sekmesine gir,sol taraftan " Edit Account Setting "i seçerek şifreni sadece ingilizce karakterler ve rakamlar kullanarak değiştir. Örneğin : S3kur3P4ss ... Login olmayı dene, çalışması gerek ;]

Eğer hâlâ sorun yaşarsan bu maile cevap yaz. Senin için çalışıncaya kadar kontrol edip test ederim :]

Ayrıca lütfen bana paypal ödeme ID'sini gönder,böylece botu satın alıp almadığını kontrol edebilirim!

Kayıt
2 Şubat 2009
Mesajlar
Beğeniler
bi kere körlükle alakası yok düzgün konuşun lütfen bu bir. ikincisi bazı kişiler vista ile oynayabiliyo.denendimi çalışmadığı!

Yukarı Alt