1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

## s-bibot ile ilgili sorunum ##


  1. CuNDeRs

    CuNDeRs Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Herqün Arazi
    arkadaşlar sibibotu açtim oyuna giriyom F7 bastimmi ayarlar menüsü gelmiyor neden acaba pcye format attiktan sonra oldu bi dosya falenmi eksik acaba lütfen yardimci olurmusunuz..! konularada baktim böyle bir sorunu olupta topiic acan görmedin bu yüzden açtim başka arkadaşlardada olursa bu topicten yararlanabileceklerini düşündüm.Şimdiden yardimlar için saolun
     
  2. CuNDeRs

    CuNDeRs Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Herqün Arazi
    kimse bilmiyomu arkadaşlar yaaaaaaaaa
     
  3. CuNDeRs

    CuNDeRs Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Herqün Arazi
    1 Allah'ın kulu bilmiyormu arkadaşim ya işletim sistemim Windows 7 daha önceden çalişiyordu bot oyundayken F7 bastimmi cikiodu ayarlar şimdi cıkmıyor ve nedenini bir türlü bulamadim bilen kimse yokmu yaaaaaaaaaaa.
     
  4. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    exe yi sağ tıkla,uyumluluk modunda çalıştır de bakalım :wink1:
     
  5. CuNDeRs

    CuNDeRs Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Herqün Arazi
    saol arkadaşim sadece denemedim bir uyumluluk vardi windows98 olmaz diye denememiştim sen diyince bi deneyim olur dedim olduda eger formattan sonra çalişmassa botunuz beyler windows 98 uyuymlulluk gösteri mutlaka çalişio aha şimdi çalişti saol valla :D demesen tekrar denemezdim ben :)
     
  6. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Nedemek,kolay gelsin :wink1:
     
  7. mertkaratas

    mertkaratas Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    99
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ya bendede sibibot indiriyorum tombalacının yeni versiyonunu olmuyor hata werioyor neden acaba lütfen bi yardım :(