1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

S.a beyler False Hatasına Yakalanan Varmı Yada Cozumunu bıle


  1. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    beyler False Hatasına Yakalanan Varmı Yada Cozumunu bıleN Start Tusuna ßasıorum Sonra False Hatası Gelıor Embarassed
     
  2. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Kimse Cvp Yazmıycakmı Arkadaslar Lutfen Yardım Edın Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  3. deepscream_

    deepscream_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    banada oluyodu formattan sonra
    sınra kendiliginden gecti geri yukledim sistemi yine geldi nası yapcam bunu
     
  4. deepscream_

    deepscream_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
  5. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    İndiriyorum Denıyıcem Insallah oLur detective hmm
     
  6. deepscream_

    deepscream_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    simdi yaptım oldu :lol:
     
  7. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    bende olmadı Sad:(:(:(:(:( yaa
     
  8. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Arkadasım sen bana nasıl yaptıgının anlatırmısın yada ss lerını koyarmısn Rolling Eyes Rolling Eyes
     
  9. deepscream_

    deepscream_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    ya indirdin dimi linktekini ondan sonra oyunun kurulu oldugu klasöre atıcaksın bu arada virüs programını kapat
    ondan sonra sokscaptan new > browse >oyunun kurulu oldugu klasör>silkroad.exe >aç>ok dicen
     
  10. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    silkroad_exe yok kaRdes normal sılkroad yazıo o war ona tıklıorum we False dıe bı hata cıkıo headbang2ft9
     
  11. deepscream_

    deepscream_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    sil oyunu tekrar kur
     
  12. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    deenedım olmuo amaa yınede saool mucX
     
  13. bewolf

    bewolf Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dodo ii Baktın mı SocksCap Ayarlarını Bi Daha Kontrol Et extraokk
     
  14. EfnuR

    EfnuR Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    998
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    in the CLUB xD
    direct x hatası gitti bendede bu başladı
     
  15. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    kanka bakıorum ama olmuo delıırıcem 55 de kaldım headbang2ft9 Crying or Very sad