1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Rsroking Bot[01.04.2011][Yeni]


  1. Pzy

    Pzy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2011
    Mesajlar:
    466
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Php Coder.
    Şehir:
    Yok Öyle Bi Dünya..
    fix the supply problem in Alexandria
    fix supply problem


    Kod:
    http://www.sroking.com/down/SROKingRUS1.0.4_6.exe
     
  2. Pzy

    Pzy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2011
    Mesajlar:
    466
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Php Coder.
    Şehir:
    Yok Öyle Bi Dünya..
    Yeni Sürüm Geldi Günceldir.
     
  3. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    bakıcam hemen....
     
  4. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    Tmmdır duyum doğrudur ama Virüs taraması _? we sikilelr hala ??? sekildemi.. bilgi Lütfen.
     
  5. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    Up dogrudur arkadaşlar ve eskisi gibi sikiller ??? şeklinde gözükmemekte. ayrıca oyun içi ingilizcedir. Sorunla karşılaşırsam sizleri haberdar ederim çözüm ararım iyi botlar :D
     
  6. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    arkadaşlar botun şuanda gözlemlediğim tek sorunu ikidebir buf silahını eline almakta bu yüzden çar yavaşlamakta ve aksamakta bi çözüm varmı araştırıyorum..
     
  7. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    Bulundu arkadaşlar.. botu başlatırken only when bilmemne bilmem ne yazıyor orayı işaretlemiyoruz vede 1 st veaponunda kendi class weaponun ismi yazıyorsa hiçbir sorun yaşamazsınız vallahi 10 numero bot :d
     
  8. Pzy

    Pzy Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2011
    Mesajlar:
    466
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Php Coder.
    Şehir:
    Yok Öyle Bi Dünya..
    :) botta virüs yok 2 aydır kullanıyorum zaten botu resmi sitesinden link veriyorum.virüs olması mümkün değil.
     
  9. KahoQesMa

    KahoQesMa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci, Burger king çalışan.
    Dogru soryy ben onu kendi rarın diye gördüm çok özür :D