1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

roguede ki bu skill ne işe yarıyo ve nasıl kullanılıyo


  1. diablo000

    diablo000 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. murathep

    murathep Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    769
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    kafa karıştırma skılı kardeş 3 sanıye boyunca kafa karıştırır ama sadece oyunculara
     
  3. diablo000

    diablo000 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yani sadece pvplerde ve thieflıkte falan kullanılıyo demi?
     
  4. murathep

    murathep Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    769
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    evet zaten sadece oyuncularda etkılı olur
     
  5. kralsem856

    kralsem856 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewt Wink
     
  6. diablo000

    diablo000 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saolasın
     
  7. murathep

    murathep Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    769
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    bışey değıl
     
  8. TheMyth_

    TheMyth_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    daha sonra açmanı tavsiye ederim Wink