1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Rogue hakkında !?


  1. ayberk5665

    ayberk5665 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    arkadaşlar rogue saglam olduktan sonra wizz den bile uniq alır diyorlar bende oyunu uniq icin oynuyorum bana build ve skiller konusunda yardımcı olucak varmı ?
     
  2. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    critiği iyi bir dagger önemli
     
  3. Zippy

    Zippy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sadece düşük lvl uniqleri alabileceğini düşünüyorum.Yüksek lvl uniqlerde wizardlarla kimse başa çıkamaz.Kesin konuşmıyım uniq işine fazla girmedim ama en fazla demon alabilirsin bi mageden.

    Yapılandırma içinse sadece crossbow skilleri yeticektir.yan yapılandırma içinse bard açabilirsin.
     
  4. ayberk5665

    ayberk5665 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    Saolun ama bi Skill buildi varsa?
     
  5. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Hocam daggerla her türlü alırsın crossbow ile alamayacağına eminim
     
  6. Zippy

    Zippy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Daggerın sağlam dps'si var o doğru ama ben uniq için koşan fazla rogue görmedim, ayrıca uniq rank'dada bi elin parmaklarını geçmiycek kadar varlar onun için wizard bayağı bi fark ediyo olabilir diye düşündüm.
    Dediğim gibi fazla uniq işine girmedim sevmemde zaten uniq koşuşturmacasını.
    ...
    rogue-bard-t116105.html
    Bu konu sana yardım eder.
     
  7. ayberk5665

    ayberk5665 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    ya Mesela bazıları Crossbow un yatırını koyup dagger kombosuyla uniq yada pvp mahvediyo belki görmüşsünüzdür bunu uniq e yapmak istiyorumda
     
  8. Zippy

    Zippy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Uniqlere Kd işlemiyo boşuna uğraşma :)
     
  9. S4YKLO

    S4YKLO Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    wiz den alabilecegini sanmıyorum :) life bastıysa birde :D örnegin 110 lwl setleri aynı wiz ve rogue düşünelim ikisindede +5 silahlar olsun nova wiz tg ye 300-350k arası vurabilir zerk ve life ile ama rogue anca crit ile 300-350 vurabilir yani biri sürekli yüksek vuruyor digeri crit gelince o da sadece 1 skili okadar vurabilir :)