1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Resme Bakın IQ nuzu Ölçün!


  1. mert5100

    mert5100 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.140
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Balıkesir/Bandırma :)
    [​IMG]



    [​IMG]
    Eğer siz bu bayanı saat yönüne doğru döndüğünü görüyorsanız, beyninizin sağ tarafını kullanıyorsunuz.
    Eğer öbür yönde görüyorsanız, beyninizin sol tarafını kullanıyorsunuz.


    Bazı insanlar her iki yönde de döndüğünü görüyorlar. Fakat çoğu insan sadece tek yönde görür.


    Eğer siz diğer yönde de görmeye çalışırsanız ve görürseniz, IQ' nuz 160' ın üzerine ve hemen hemen dahi derecesindesiniz demektir.


    BU BİR ŞAKA DEĞİLDİR. HER İKİ YÖNDE DÖNDÜĞÜ GÖRÜLEBİLİR..
    yön değişme zamanı da önemli arada geçen zaman dereceyi etkiliyor.
    ama şu nu unutmayın bu topraklarda yaşayanlar dünyaya hükmetmişler sizlerde onların mirasçılarısınız sakın konuyu alaya alamayın bu konu yurt dışındada uygulandı ama herkes iki yönü göremedi
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    delirtmeyin beni sağa dönüyor bu tabiki de :lolmuch: :mrgreen:

    şaka şaka ben her iki yöne dönerken gördüm bunu akşam bir de kafam dumanlıyken bakayım o vakit tam cevabı veririm ben size :lol:
     
  3. Uykucu

    Uykucu Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.399
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla yalan söylemiyorum her iki yönede dönüyo bende
     
  4. Nervous_

    Nervous_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    +9999
    bende de aynı olay 1 dk dıkkatlı baktıktan sonra dıger yonede dondugu gozukuyo
     
  5. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    tabi tabi :mrgreen:
     
  6. karakuwet

    karakuwet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    Valla Bendede iki yön dönüyo bi bakıyom sağa bi bakıyom sola :mrgreen:
     
  7. Beijo

    Beijo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    bence doğru diil ama 30 snye fln baktım saga döndü sonra sola dönmeye basladı sonra kafamı salladım tekrar saga döndü :mrgreen:
     
  8. Beijo

    Beijo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    rofl su an gözümü her kapayıp acıtıgımda değişik yöne dönüyor :mrgreen:
     
  9. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Once saat yonunde donuyo , sonra saat yonun tersine :mrgreen: demekki 160+
    zuahahah inamıyom ya bununla nası IQ ölçülür
     
  10. Beijo

    Beijo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    gerçek degildir bu yaw herkesin IQ'su 160 olamaz herhalde herkes dönüyormus gibi görüyor... :mrgreen:
     
  11. dreadork

    dreadork Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben farklı birden çok IQ testlerine girdim genelde 170-180 civarı çıkartıyorum ama resim herzaman sağa dönüyor.Bunun IQ la alakası yok görme bozukluğuyla alaksı var :lol:
    Gözlerinizi boşuna şaşı yapmayın:D Dinç bir kafayla, düzgün bir bakışla bu resim sonsuza dek bakılsa herzaman sağa döner.Bunu yapan kişinin IQ yu ölçmesi için Kendisinin artık IQ kavramının çok üstünde, bütün evreni kapsicak bir zekaya sahip olması gerek.
    Güvenilir bir test değil ve zeka çok branşlı bir daldır.Bir konuda çok zeki olan diğer konuda çok zeki olmayabilir.
     
  12. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ben ikisinide gördüm biden yerdeki ayak a bisey oluyo yön deisiyo :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    ben gece kafam kıyakken bakıyım amuda bıle kaldırırım bunu :mrgreen:
     
  14. almalibre2

    almalibre2 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler salak olmayın ii bakarsanız ilk başta sağa dönüyo belli bir süre sonra sola dönüyo
    i
     
  15. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    uslubuna dıkkat et yoksa bb
     
  16. gs_scrpn

    gs_scrpn Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ne be abi fıstık her tarafa dönüo :mrgreen: ilk soldu sonra sağ oldu :S
     
  17. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence bakmakla alaksi yok bildin gif herkezde ayni sey oluo
     
  18. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    788
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok doru ben ilk topice girdimde sağ tarafa dönüodu gözümü kapatıp 2x2 yi düşündüm sola dönmeye başladı :mrgreen:
    başka bi zaman topice girdimde durmuştu hiç biyere kıpırdamıodu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  19. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    neden kara kara koymuşlar normal koysalardı daha güzel olurdu :mrgreen:
    soldan sağa dönüyo gördüğüme göre Cool
     
  20. Hunter_

    Hunter_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    245
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    okuldan eve evden okula :)
    ikisinide gordum ben de