1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Reditum (Tr)


  1. Unfaithful

    Unfaithful Öğretiyorum nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    778
    Beğenilen Mesajlar:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    Bursa/Erikli

    Envanter:

    Reditum 2 türk tarafından geliştirilen sürreal ortamı, ilginç hikayesi ile dikkat çekiyor.Oyunun unreal engine 4 ile geliştirildiğinide hatırlatayım.

    Steam Greenlight :: Reditum

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    "Günümüzden 2–3 yüzyıl sonra...

    Hikâyenin kökeni teknolojinin Dünya egemenliğini ele geçirmesinin ardından hayatını zaman kavramına adamış 60 yaşlarında bir bilim adamının, yönetimindeki yer altı laboratuvarından kaçırdığı bir uzay aracı ile kara delik aramasına dayanıyor. Kara delikte keşfettiği bilgi ve donanımla yeni bir gezegen inşa eden bilim adamımız burada hikâyeyi on nesil ötedeki Elliot’a devrediyor.

    Teknoloji ve büyünün harmanlanarak kullanıldığı Kaftmania gezegeninde Elliot ve Evalia çifti gezegenlerini kurtarmak ve kendilerini feda etmek arasında git gel yaşamaktadırlar. Gezegenin devamlılığı Evalia’nın hayatına bağlıdır. Elliot ’un tüm çabalarına rağmen destansı bir törenle Evalia hayatını kaybeder. Bugün onu geri getirebilecek tek güç çözülemeyen bir bulmacaya dayanmaktadır. Söylentilere göre kara delikte yıllar önce büyülü bir taş bulunmuştur. Yıllardır bu taşın büyü güçlerinin kaynağı olduğu düşünülmüştür ve onu bulmak için büyücüler kendilerini feda eder. Eğer söylentiler doğruysa ve bu taş parçası sonsuz büyüyle donatılmışsa, zamanı da geri getirebilir mi?

    Elliot bu sorunun cevabını bulabilmek ve Evalia'nın hayatta olduğu ana geri dönüp tekrar ona kavuşabilmek için Pumilus'a (Kaftmania'nın uydusu) gider."

    "Unreal Engine 4.9 ile geliştirdiğimiz Reditum, sürreal ortamlara sahip bir oyun. Bulmaca, beceri, macera ve zekâ türlerini kapsıyor. Aynı zamanda üçüncü şahıs bakış açısına sahip. Oyunun mantığını en basit şekilde anlatmak gerekirse anahtarı bulup kapıya gitmek diyebiliriz.

    Tabi bu süreçte çeşitli zorluklarda bulmacalarla beyin yakmaya odaklandık. Bazı bölümler bulmaca ağırlıklıyken bazı bölümler beceri ağırlıklı bazıları ise ikisinin ortası. Oyuna farklılık getirdiğini düşündüğümüz craft ve skill kısımları var. Oyunda her bölümde gizlenmiş çeşitli parlak partiküller var. Bölümü geçmek için partikülleri toplamanız şart değil fakat topladığınız partikülleri yetenek açmak ve yeteneklerinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz. Hızlı koşma, zamanı yavaşlatma, haritayı gezme bu yeteneklerden bazıları."